Skip to main content

hiihii!!

ik ben een transman en dacht altijd dat ik bi was, op een gegeven moment ging ik onder de label "unlabeled”. ik voelde me daar een hele lange tijd comfortabel bij maar nu zit ik weer in een seksualiteit crisis. dit komt doordat ik laatst een nieuwe vriend heb gemaakt, hij is toevallig een jongen en door hem zit ik dus weer in deze "loophole”. ik denk dus dat ik homo ben maar dat weet ik niet zeker, hoe zou ik er zeker van kunnen zijn dat ik homo ben? of is dat niet mogelijk..

 

help mij a.u.b. 🙏

Ach joh, ik zou je daar helemaal geen zorgen over maken. Je hoeft geen label te nemen, je kan toch ook gewoon zeggen dat je een vriend hebt en thats it? En als je een vriendin hebt dan kan je zeggen dat je een vriendin hebt toch?

Maak je geen zorgen joh.


Gewoon je gevoel volgen en je niet zo druk maken om al die label bullsh*t. Daar word je alleen maar ongelukkig van.


Denk dat je dit nooit zeker weet, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt, en wat voor etiket erbij hoort zou geen reet uit moeten maken. Maar dat is hoe ik erover denk.


Reageer