Vraag

Sexualiteit

  • 23 May 2021
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik heb een vraag over wat ik ben:

ik ben een jongen, ik heb al het vaak gehad met een meisje en ik vind meisjes ook wel leuk maar ik word er nou niet bepaald opgewonden van (ik vind het vrouwenlichaam niet echt fijn) bij jongens is het nou het omgekeerde, ik wil geen relatie met een jongen maar word wel opgewonden door het mannenlichaam. Ik heb ook nog nooit iets gehad met een jongen. Ik vind diegene bijvoorbeeld wel knap enz. maar niet echt dat ik dan mij met diegene hand in hand zie. Overig vind ik meisjes dus wel leuk maar niet (seksueel) aantrekkelijk en word er niet echt opgewonden van maar vind jongens (in relatie) niet echt leuk maar juist wel (seksueel) aantrekkelijk.

Groetjes,


4 reacties

Heyy

 

De enige die achter jouw seksualiteit kan komen ben jijzelf. Dat je twijfels hebt aan je seksualiteit is heel normaal. Je zit volop in de pubertijd waarbij heel veel hormonen spelen. 
 

Onthoud in ieder geval dat het niet erg is dat je twijfels hebt over je seksualiteit. Je bent nog aan het onderzoeken en op een gegeven moment weet je het wel. Neem rustig de tijd om dit te onderzoeken. Ook wil ik je zeggen dat je moet onthouden dat iedere seksuele voorkeur helemaal goed is. Jij bent jij en dat is helemaal goed!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi NeeN, 

 

Dit lijkt wel een beetje op wat ik heb, ik vind meisjes leuk voor een relatie, toekomst en knap en zo, maar ik vind jongens ook wel knap en leuk, maar ik zou echt geen relatie willen met een jongen. Ik zou bij jou nog niks kunnen zeggen, want het is niet hetero, maar ook niet bi dus het is nog al lastig. Veel succes met het uitvinden van jouw seksualiteit!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet dit niet zeker maar volgens mij kan het dan zijn dat je Heteroromantisch en Homoseksueel bent. Hier zal je wel ff wat onderzoek op moeten doen want nogmaals ik weet dit niet zeker. En je moet ook altijd onthouden dat je niet perse een label nodig hebt. Je houdt van wie je houdt en daar hoef je echt niet een label bij te hebben als je je daar niet comfortabel bij voelt.

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet dit niet zeker maar volgens mij kan het dan zijn dat je Heteroromantisch en Homoseksueel bent. Hier zal je wel ff wat onderzoek op moeten doen want nogmaals ik weet dit niet zeker. En je moet ook altijd onthouden dat je niet perse een label nodig hebt. Je houdt van wie je houdt en daar hoef je echt niet een label bij te hebben als je je daar niet comfortabel bij voelt.

Je haalt me de woorden uit m’n mond

Reageer