Vraag

Sex op je 13e

  • 13 January 2023
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Badge

hoi

ik ben 13 en heb het gevoel dat is sex wil. Ik vind dit een beetje raar omdat al mijn vriendinnen dat gevoel volgens mij niet hebben. Een jongen waar ik al 1 jaar vrienden mee was en alleen online kenden vroeg of ik sex wilde maar ik zei nee, terwijl ik het wel wilde en die jongen bleef dwingen. Maar ik wilde het sowieso niet met hem doen omdat hij mijn type niet is.
Ik zei ja alleen omdat ik gek werd. Daarna vroeg hij om naakt foto’s en daar zei ik ook nee op. Maar hij bleef dwingen tot dat ik ze stuurde. Toen ik ze stuurde was ik bang dat mijn vriendin die ook vrienden met hem is er achter zou komen. Maar ze kwam er niet achter. Een maand daarna vertelden ik het haar zelf, hij liet de foto van zijn lul aan haar zien.
Toen ik voor het eerst naar de middelbaren school ging, werd ik gelijk vrienden met iemand. Daarna kreeg ik daar ruzie mee en maakte ik nieuwe vrienden die super leuk zijn, maar een jongen uit de vrienden groep kwam erachter. Dus blokte ik die andere jongen gelijk en nu is hij boos op mij maar daar heb ik niet zoveel moeite mee.

 

maar is het raar dat ik nu al seks wil?

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nee is niet raar dat je dat wil. 

Reputatie 7
Badge +15

Niet raar… miss wel een beetje vroeg om “het” echt te doen….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

Het is niet raar om aan seks te denken. Het is een normaal en natuurlijk deel van de menselijke aard. Het is echter wel belangrijk om respectvol te blijven en ervoor te zorgen dat de gedachten niet leiden tot ongepast gedrag of discriminatie. Groetjes je beste maat 

Reputatie 2
Badge

eyo ik vind het zeer zeker niet raar ik ben ontmaagd op mn 12de dus als jij het al wilt doen is het voledig prima mits je het veilig doet want ik neem aan dat je  nog geen kinderen wilt lmao. ps onthoud dat je alles wat je doet wel bewust moet doen dus als je iets wilt doen zorg dat je er zelf maar ok je partner er voledig achter staan zodat je geen spijt krijgt

Reputatie 7
Badge +15

Als je dr klaar voor bwnt, en de ander ook… fine, maar doen her veilig ! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps, volgend de wet mag het niet…. Ookal is die persoon jonger of even oud….

Reageer