Vraag

seksualiteit, homo of bi?

  • 15 August 2022
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1
Badge

vraag aan bi,s

hey ik weet niet zeker of ik homo of bi ben. Ik ben zelf een jongen(en voel me jongen) en  ik weet zeker dat ik op jongens val maar weet niet of ik op meisjes val. De gedachte om seks te hebben met een jongen lijkt met echt super geil enz maar met een meisje zou ik niet meer willen doen dan kussen?! ik vind jongens super knap maar (de meeste???) meisjes niet. alleen soms zou ik een vriendin wel willen kussen maar vindt vrouwenlichamen totaal niet aantrekkelijk dus wat denken jullie dat ik ben?

dit is ook deel van de reden dat ik niet uit de kast ben want ik weet niet wat ik ben. ik zou bijvoorbeeld niet als bi uit de kast willen komen en later nog als homo of andersom zegmaar 

alv bedankt iederen loveya


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey ikbenhet8,

Het maakt denk ik niet heel veel uit het heet. Jij valt op wie jij valt! Als je het een naam wilt geven zou ik het noemen waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Dat bepaal je namelijk helemaal zelf!

Groetjes iemand.

Reputatie 1
Badge +1

Hey ikbenhet8 

ik ben zelf ook bi 

Als bi je bi bent ( tenminste dat had ik ) twijfel je de hele tijd je gaat van 

Tussen de 0/100 

50/50 

naar bijvoorbeeld 80 jongens/ 20 meisjes 

zo heb ik het altijd aan mensen beschreven

 “ik van op 80% jongens en 20% meisjes “

het is maar net hoe jij je op dat moment voelt 

Reputatie 1
Badge +1

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is 

 

Reputatie 1
Badge

Dankjee 

it makes sense hoe je het uitlegt. Misschien hebben jullie gewoon gelijk en het een beetje loslaten en vallen op wie ik val en hoe ik me voel. Dankjullie 

Badge

Heyyy, ik heb precies hetzelfde, behalve dat ik al uit de kast ben als homo waardoor ik soms het gevoel heb dat ik mezelf ervan weerhoud om meer te ontdekken over mijn eigen geaardheid omdat ik bang ben dat mensen me anders gaan zien als ik bi ben. Ik zou je dus afraden om te vroeg uit te kast te komen, en  vooral lekker wachten tot je er klaar voor bent :). Bye bye!

Reageer