Seksualiteit en mentale gezondheid

  • 14 January 2024
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hee, ik ben een meisje en ik weet dat ik niet hetero ben. Ik heb nu twee keer gehad dat ik dacht dat ik een jongen leuk vond, maar toen we wat verder waren (niet gezoend) begon ik toch te twijfelen en het voelde gewoon niet goed. Ik voel me comfortabeler om lesbie te zijn, maar ik zou dat mijn ouders niet durven te vertellen. Ik word van deze hele situatie onzeker en ik voel me er k*t door. Iemand die zoiets ook ervaart/ heeft ervaren? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey heel herkenbaar voor mij haha! Ik ga je proberen te helpen :)

Ik zit nu zelf in een relatie met een jongen, die ik ook oprecht leuk vind! Maar ik weet ook zeker dat ik op meisjes val. Zelf noem ik mezelf Queer, precies om die reden. Ik wil niet dat ik confused ben. Dus ik dacht eerst ik ben biseksueel, daarna dacht ik lesbisch en nu dus Queer. Ik wil mezelf geen label geven, ik wordt gewoon verliefd op wie ik verliefd wordt. Dit scheelt zo veel vragen in mijn hoofd!

 

Weet dat je dus niet perse een label aan jezelf hoeft te plakken. Heb er vetrouwen in, je komt er echt wel uit!

Badge

Heyy V0ll3yb4ll!!!

Ik zit denk ik in zo'n zelfde soort situatie, maar toch ietsje anders. Ik heb een crush op het populairste meisje van me klas, en zij is dus totaal niet gay/bi/pan of uberhaupt iets van de LGBTQ+ community. En soms maakt ze ook hele homophobische opmerkingen. En dan denk je vast van waarom vindt je haar dan leuk. Dat kan ik niet zo goed uitleggen, de crush gaat maar niet weg en dat is zo vervelend.  En als ik met haar alleen ben dan is super aardig enzo, dus heb jij miss ook wat tips voor mij?

 

In ieder geval, over jou verhaal. Als ik jou was zou ik het gewoon afwachten. Kijk of je jongens echt niet meer leuk vind of juist toch wel. Er is geen haast en je kunt doen wat je wilt, als het niet goed voelt kun je het altijd uitmaken. Je kunt ook gaan proberen te daten met meisjes en zien hoe dat voelt, misschien heb je dan ook dat het niet meer hetzelfde voelt als toen het net begon. Ik zou het dus gewoon een beetje aankijken als ik jou was en dus ook wat nieuwe dingen proberen die je hopelijk helpen om je sexuality te ontdekken!

 

Veel su6 nog, Groetjes, J.S_4321

Reageer