Skip to main content

Kunnen jullie jullie eerste sekservaring of seksgerelateerde ervaring delen (mag detail in zitten)

Groetjes

Mijn eerste keer was ik best jong nog geen 9  en hij stond omhoog weet niet meer hoe maar door aanraken en spelen kreeg ik een heel warm  gevoel   en ook in m me pik kreeg ik dat kwam nog niks uit de eerste keer toen dat wel gebeurde  schrok ik eigenlijk maar het gevoel was lekkerder


@anoniem8364 
Dat was vorig jaar in de zomervakantie op een naturistencamping daar leerde ik een andere nl jongen kennen. En ja op zo’n camping is iedereen gewoon naakt. Ik ging heel veel om met die jongen we deden alles samen, zwemmen, ravotten, stoeien, balletjes trappen, springkussen in ons nakie de supermarkt in om wat eten of te drinken te halen. Hij vroeg me ook om bij mij in de tent te slapen die ik voor mij alleen had.  Zoals elke avond sliepen we uiteraard naakt. Hij vroeg aan mij hoelang m’n piemel eigenlijk is, en sloeg de slaapzak van me af hij was nog slap en ik begon er een beetje mee te spelen en even later was ie stijf en ik vroeg hetzelfde. Ze waren ongeveer gelijk en uit het niets pakte hij m’n piemel vast en begon ermee te spelen en ik deed hetzelfde. Hij vroeg of ik de 69 kende en liet zien wat het was. De volgende avonden zijn we steeds een stapje verder gegaan 


Reageer