Hey, ik ben 15 jaar oud, ik ben een moslim meisje, ik val op meisjes. Het probleem is dat in het Islam dit eigenlijk niet mag, ik mag die gevoelens hebben maar ik mag niks met die gevoelens doen (aka geen vriendin hebben etc). En zodra een moslim persoon gay is of iets anders dergelijks dan kan die moslim persoon in heel veel gevaar komen door homofoben, wat mij dus is overgekomen, toen ik in een ander stad had gewoond toen waren een paar moslim volwassenen er achter gekomen en mijn ouders waardoor er een erge ruzie kwam en weer moest terug verhuizen naar de stad waar ik altijd al had gewoond. Nu is het probleem dat heel veel mensen zijn achtergekomen dat ik lesbisch ben of vinden dat ik er zo uit zie of mijn vibe en daardoor maak ik minder snel goeie vrienden, niet veel mensen mogen mij, en ik weet gewoon niet wat ik verder moet doen. Ik had al met mijn zorg coΓΆrdinator en mentor over gepraat maar ja die kan niet veel helpen en ik heb gewoon die angst dat dadelijk de hele stad hier over weet en hiermee word gepest of zelfde dingen ga mee maken als in die andere stad. Enige tips wat ik kan doen of manieren hoe ik mezelf kan afleiden?
en ik weet dat ik veel heb geyapt maar nog een vraag, is het waar dat je met een professional moet praten als je een binder wilt kopen?
Vraag
religie en seksualiteit
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.