Vraag

Relatie met neef (16)

  • 1 August 2021
  • 1 reactie
  • 1186 Bekeken

Badge

Hoi allemaal 

Ik was pas op de verjaardag van mijn oom en neef (die vieren het samen) toen we wat hadden gegeten zijden mn oom en moeder van jongens ga even naar boven  wij moeten wat bespreken (en dat gebeurt wel vaker in onze familie dus zo raar was dat niet dus ik en m’n neef gingen naar boven omdat beneden de tv nog geen Netflix had wij gingen een serie kijken en de tv staat op zijn kamer dus we lagen  op zijn bed en ik was moe dus ik viel in slaap en ik draaide me om en toen lag ik tegen hem aan en hij begon mij te knuffel en ik vond het wel fijn en een paar minuten later waren we aan het zoenen ik vroeg zo’n 10 min later toen we weer de serie aan het kijken waren zei ik ik vind je leuk als in leuk leuk en hij begon mij te zoenen en ik zoende terug we hebben nu een relatie en 2 weken later kwam hij mij ophalen van school dat moet wel vaker anders kan ik niet naar huis en toen we op de scooter zaten had ik hem zo vast en toen we thuis waren hadden we bijna s*ks hadden maar toen kwam de schoonmaakster maar ik wil wel s*ks en hij ook maar ik weet niet of het slim is want ik ben 13 jaar en hij 16 jaar en het is legaal want ik ben geadopteerd 


1 reactie

Badge

Het feit dat je stief bent maakt het niet legaal. Maar jullie zijn beide minderjarig en vinden zo ver ik kan lezen het beide goed waardoor het ook weer niet direct illegaal is. Maar daar gaat het niet zo zeer om. Bijna elk persoon op deze aarde vindt incest raar. Zo raar dat het onder de roddel (noem je dat zo?)  Categorie valt dat zo erg wordt doorverteld dat mensen zelfmoord er door  plegen. Nu er telefoons zijn gaat dat nog erger en sneller. Je kunt er het best zo snel mogelijk  stoppen en het er nooit overhebben. Maar uiteindelijk is het jouw keus.

Reageer