Vraag

Relatie met leraar?

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Badge

Hoihoi, ik zit ergens mee.  
 

Sinds de start van dit schooljaar gaat er een roddel rond dat ik een relatie zou hebben met een muziekdocent. Opzich kon ik dit van me afzetten, maar vandaag ging het me te ver. Terwijl we muziek hadden, stond er een groepje jongens voor het raam. Ik had al een voorgevoel, maar dacht eigenlijk dat dit niet klopte. Toen de muziekles af was, ben ik het eerste stukje naar huis gefietst met mijn beste vriendin. Het laatste stuk fietste ik alleen. Ik merkte op dat hetzelfde groepje jongens opeens achter me fietste. Ze begonnen dingen naar me te roepen. “Meneer …. Is pedo” “is het waar?” “We gaan een spandoek maken met daarop: meneer … is pedo” “als het waar is mag je ook wel ns bij mij langskomen” ik ben er enorm van geschrokken en weet niet wat ik er mee moet. 
 

Wat wel belangrijk is om te weten, is dat ik een onwijs leuke klik heb met deze leraar. We hebben t enorm gezellig en ik pas af en toe op zijn kids, daardoor ken ik ook zijn vriendin goed (waar verder niemand van op de hoogte is!!). 

Ik zou het vooral enorm erg vinden als hij er lucht van krijgt, omdat ik niet wil dat dit iets tussen ons veranderd. Hij voelt zich ook enorm snel schuldig en probeert het voor iedereen altijd goed te doen. Echt een schat, dus dit is niet wat hij verdiend. 
 

Hoe moet ik hiermee omgaan??? Er is namelijk echt niks van waar. Vriendschap, niet meer niet minder. 
 

Heb jullie hulp echt nodig :) 

 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Ik weet niet hoe je het zou kunnen oplossen en ik zie dat je geen andere reacties hebt. Miss even chatten of bellen met de kindertelefoon. Heb ik ook 2x gedaan en helpt echt:)

Reageer