Vraag

Pride vlag

  • 31 January 2021
  • 14 reacties
  • 181 Bekeken

Hallo ik ben dus een meisje van 12 jaar en ik wil heel graag een pride vlag kopen!

maar het punt is dus dat ik (volgends mij) hetero ben. Dus ik vroeg me af of de mensen van de LGBTQ+ community het wel goed vinden…. ik wil namelijk graag mijn support laten zien

Dus ik wou graag de mening van de lgbtq+ community hierover horen

dankjewel alvast!


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey

ik ben zelf ook hetero maar ik heb wel een paar vriendinnen die bij de LGBTQ+ groep horen en die vinden het zelf juist leuk als mensen dat doen, zij vinden dat je dan juist laat zien dat je hen steunt. Dus ik zou het gewoon doen

groetjes sillie78:black_heart:

Reputatie 3
Badge +1

Hoii, ik denk dat ik zelf bi ben maar dat weet ik niet helemaal zeker maar volgens mij vinden mensen dat juist leuk en fijn dat jij hun steunt, ik denk niet dat ze daar echt moeilijk over gaan doen, lekker kopen zou ik zeggen!

groetjes anoniempjex

Hey!

Ik ben zelf non-binair en panseksueel. Ik zou het ontzettend leuk vinden als hetro mensen ook een pride vlag hebben om hun support te laten zien. 

Natuurlijk wil ik nu niet zeggen dat iedereen die het support gelijk zo’n vlag moet hebben. Maar als je het wilt moet je het zeker doen!

Badge

Hoihoi, 

Ik lees jouw topic en krijg gelijk een lach op mn gezicht!

Ik ben zelf bi en het is echt heel leuk dat hetero mensen ook een vlag hebben, dit geeft iedereen van de LGBTQ+ Community een zelfverzekerder gevoel dat het niet uitmaakt wie je bent.

Vooral doen!

Groetjess x

Mensen met een bepaalde seksualiteit hebben niet een of andere hive-mind zodat ze allemaal dezelfde ideeën hebben.
Je kunt het inderdaad hier aan mensen vragen, maar je zult ook al gemerkt hebben dat verschillende mensen verschillende ideeën hebben.
Sommigen zullen dit zoals je merkt fantastisch vinden en anderen denken en anders over.
Doe in dat geval gewoon wat juist lijkt voor jou.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb er geen mening over. Als jij het leuk vindt en het een goed idee lijkt moet je dat doen.

Hey,

Ik ben zelf bi en ik vind het heel leuk als mensen een pride vlag hebben, zelfs als ze hetero zijn

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik ben bi en ik zou het leuk vinden! Maar je moet eigenlijk gewoon doen wat je zelf wil. Heel fijn dat je support wil laten zien!

XOXO

~BreezyOcean

Hey!
Ik kan niet voor anderen oordelen, maar ik zou zeggen dat het zeker kan en dat je er eigenlijk juist mee laat zien dat je “ons” steunt. Daarnaast moet je ook zeker lekker doen wat je zelf wil, dus als jij graag een pride vlag wil terwijl je zelf straight bent moet je dat vooral doen.

-Jaspertje

Reputatie 2
Badge +1

:grinning: dat is helemaal oke! doe het gwn hoor!

 

 

Reputatie 2
Badge +1

ja hoor tuurlijk mag je een vlag kopen het is alleen maar fijn als je ons support!

Hey! Wat een leuke vraag! 
 

Ik weet zeker dat niemand uit de community raar op aankijkt. Je zult misschien aan sommige mensen moeten uitleggen dat je hetero bent, maar ik vind het in ieder geval super fijn en leuk dat je zoiets wilt doen! 

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat het een goed idee is! Het is fijn om te zien dat de meeste mensen van nu “ons” steunt! Niet zoals in het verleden.

Reputatie 5
Badge +5

volgensmij is het nooit slecht om een pride vlag te hebben… je laat zo zien dat je het niet uit maakt waar je op valt… ik zou het doen

groetjes 

Savage

Reageer