Skip to main content

Poly relatie maar twijfel aan aantrekking

• November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

MissingNo
Forum|alt.badge.img

Oké, dus ik heb een polyamoreuze relatie via Discord. Ik (15, TF) ben nu ongeveer 4 maanden met mijn vriendin (voormalig twee week lang mijn vriendje).  We hebben meerdere keren aan sexting gedaan, maar ik heb aangegeven aan haar dat ik dit niet prettig vind, en nu doen we het gelukkig dus niet meer. Ik heb namelijk geen interesse in dat soort dingen. Ik vind het wel prima dat zij dat soort dingen met anderen doet, zolang beide kanten er oké mee zijn. Uiteindelijk vraagt zij mij of het prima is als we een poly relatie vormen met een jongen die zij er eigenlijk ook bij wil. Ik zei destijds ja. Ik voel integendeel tot voor haar voor deze jongen echter helemaal niets, wat het nogal ingewikkeld maakt. Ik denk dat ik wel iets voor jongens kan voelen als ze tenminste niet vervelend zijn, maar ik heb voor deze jongen in het bijzonder geen enkel gevoel, ook al doe ik voor hem en voor mijn vriendin alsof ik dit wel heb. Ik denk dat ik Pan of Omni ben, maar ik weet het echt niet meer zeker.

-CC

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

Dit lijkt mij idd een lastige situatie. Zou je misschien een keer in gesprek kunnen gaan met je vriendin dat je je er niet fijn bij voelt? Je moet het rustig aan aanpakken en er niet meteen invliegen, want ik weet natuurlijk niet hoe ze zou kunnen reageren.

Het beste kan je gewoon eerlijk zijn, anders blijf je je niet fijn voelen.

Xoxo

J.