Vraag

piemel te klein

  • 8 December 2023
  • 7 reacties
  • 352 Bekeken

Badge

Mijn piemel is 3 cm stijf en ik heb maat 128 van onderbroeken als 14 jaruge jobgen is dit normaal


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat is best wel onder het gemiddelde voor een 14 jarige.

Het gemiddelde ligt rond de 12cm en daar lig je ruim onder (niet kut bedoelt!)

Ik zou contact opnemen met je huisarts

 

 

Reputatie 5
Badge +4

ben je al in de puberteit? Heb je al baard in de keel, schaamhaar, al je groeispurt gehad? 

 

De ene jongen is sneller in de puberteit dan de andere

Badge

Ik heb nog geen haar en ben 1. 70 

 

Reputatie 5
Badge +4

je piemel zal wel nog groeien maar ik zou toch eens opnemen met je huisarts als ik jou was zoals @ItzJustin al zei

Reputatie 7
Badge +17

3cm stijf met 14 jaar is wel behoorlijk onder het gemiddelde. Officieel heet dat een micropenis. Weet je zeker dat je goed hebt gemeten? (dit moet van waar je penis begint tot aan het topje). Maar 0,6% heeft een micropenis. En meestal wordt dat sws vlak na de geboorte al vastgesteld.

Maar goed, als je onzeker bent zou je altijd langs de huisarts kunnen gaan.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Jonasje,

Dat is enorm onder het gemiddelde. Ik denk dat hij echt nog wel gaan groeien, als hij over een tijd nog steeds niet is gegroeid, zou je naar de huisarts kunnen gaan.

Het zou ook kunnen dat je een micropenis hebt.

Groetjes Monkeyboy08 

Badge

@Jonasje  ik heb speciaal voor jou topic een account gemaakt. Ik we even zeggen dat je het beste wel even contact kunt opnemen met je huisarts als je dit een spannende stap vind kun je het eerst met je ouders bespreken als je dit ook spanent vindt probeer er dan met een broer, zus, goede vriend of iemand die je goed vertroud over te praten dan word het vanzelf makelijker 

 

Ps als ik je vriend was zou ik je niet uitlachen je kunt er zelf ja niks aan doen. Iedereen is anders de een heeft een wat grotere dan de andere

 

Groeten jongen 12 jaar

Reageer