Skip to main content

(negeer mn spelfouten met sommige dingen want mn eerste taal is geen nederlands)
maar heeft iemand anders toevallig ook zo’n zelfde probleem? , en hoe ga je er mee om?

1,5 jaar geleden ben ik uit de kast gekomen , ik val dus als vrouw zijnde ook op vrouwen en dat vonden ze toen geen probleem enzo maarja later gaan ze er dan toch moeilijk over doen voor geen ene redenen?
Ik had dus mn vriendin gebeld in de avond en ik kwam weer beneden en toen kreeg ik weer s zo’n preek van “ja maar ik heb liever dat je met een man gaat enzo wantja” en gezeur over hoe de jeugd van tegenwoordig helemaal fucked up is omdat “ineens valt iedereen op hetzelfde geslacht” enzo en gewoon heel overdreven gezeur over vanalles wat nergens op slaat terwijl ze op de andere dag weer helemaal supportive gaan doen enzo. dus even later krijg ik nog meer gezeur van “ja maar als je op vrouwen valt dan ben je toch ook weer zo’n transgender zeker” en ik d8 ook al van wtf? like ik kan gewoon op vrouwen vallen en kort haar hebben en me mannelijker kleden maar dat maakt me geen man want ik voel me gewoon nog een vrouw- dus eh ja dat gwn en sorry als ik wat vaag overkom maar zoals ik zei eerder : nederlands is niet mn eerste taal

Hey,

Ik heb niet hetzelfde probleem (gelukkig). Ik heb wel ouders die daar behoorlijk op tegen zijn…. Ik denk: leven en laten leven. Beste oplossing. Agree with disagree!

Ik loop behoorlijk vaak (vrijwel altijd) in jongenskleding, en me ouders hebben commentaar daarop geven, allang weer opgegeven. Het hielp niet, ben iets te eigenwijs.  Ik mag geen korte nagels, want dat is voor jongens. Vraag me niet hoezo, want dat zou ik ook weleens willen weten. Maar soms moet je je ouders (als dat mogelijk is) gewoon laten, hun commentaar negeren en doorgaan met wat jij wilt.

Ajuus!

 


@OnbekendeAnnoniem 

tyty , is eig prc hetzelfde wat ik nu ook doe :]


Reageer