Vraag

Ouders denken dat ik in de war ben

  • 15 December 2023
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik ben omniseksueel en heb na een paar maanden eindelijk de moed gevonden dit aan mijn ouders te vertellen. Toen ik het vertelde bleven ze eerst stil en liepen weg. Toen mijn moeder even later terug kwam bleef ze maar zeggen dat ik niet echt op meisjes val en dat ik gewoon in de war ben over mezelf en mijn seksualiteit. Alleen weet ik zelf zeker dat ik echt op meisjes val. Ik voel me hier echt slecht over en weet niet wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Ikbengay.

Wat vervelend dat je ouders je niet zo accepteren, maar laat je je er niet door in de weg zitten en geef het de tijd. 

Ik weet zo niks meer dus ik hoop dat je hier wat aan hebt (waarschijnlijk niet) en blijf je zelf groetjes ik 

Reputatie 7
Badge +11

Dit is erg vervelend @Ikbengay, ik weet niet zo goed hoe ik kan helpen. Misschien kan je met je mentor/coach/vertrouwenspersoon bespreken wat je kunt doen? Of ze kunnen een gesprek regelen met je ouders. 

Je kan je ouders vragen waarom ze dat denken, en of ze het erg vinden als je met een meisje thuis komt.

Veel succes!

 

Liefs,

          M.

Reputatie 4
Badge +1

Helaas heb ik dit probleem ook (andere situatie (trans)) mijn ouders zeggen het is een fase je groeit er overheen🙈ik kan het zo vaak aan ze vertellen als ik wil maar ze blijven bij hun standpunt. 

In deze situaties zoek ik vaak steun bij vrienden en praat ik er met ze over. Miss zou dit ook voor jou kunnen werken?

XXX

Reageer