Skip to main content

Ik ben een jongen maar voel me een meisje. 

Ik heb dit eerder gehad, maar dat was na een tijdje weer over. 

ik heb het nu al een tijdje veel langer maar durf het mijn ouders niet te vertellen.

HOE KAN IK HET VERTELLEN??!!

Heyy

 

Met je ouders hierover praten is ook best wel lastig, maar ik verwacht dat je ouders je gewoon zullen accepteren zoals jij bent!:wink:

 

Wat je kan proberen is bijvoorbeeld eerst polshoogte nemen en kijken hoe je ouders erin staan.. Je kan eens een gesprekje beginnen over het onderwerp transgender en daar in het algemeen over praten.. Dan kan je kijken wat jouw ouders ervan vinden en als hun mening dan positief is kan je het doorspelen en vertellen hoe jij je voelt.

 

Wat je ook kan doen is een brief / een berichtje sturen naar je ouders.. Dan schrijf je daar alles in wat je dwars zit om die vervolgens aan je ouders te geven. Dat gaat misschien wat makkelijker!

 

Je zou het ook eerst met iemand anders kunnen bespreken zoals een goede vriend/vriendin of een ander iemand die jij vertrouwd zodat die je kan helpen en je kan ondersteunen om het aan je ouders te vertellen.

 

Succes! Jij kan dit!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


bedankt

 


Ik heb hetzelfde maar ik heb het eerste tegen mijn vriendin verteld

 


Als het in periodes komt kan het ook dat je genderfluid bent. Dus ik zou eerst goed uitzoeken hoe je je voelt en dan pas het aan je ouders vertellen. En sowieso eerst kijken hoe je ouders erin staan.

Succes!❤️🍀


Hoi! 


Misschien ben je wel Gender Fluid dan ben je de eene keer een Jongen en de andere een Meisje hoe klinkt dat?


Reageer