op een meisje

  • 22 July 2021
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een crush op een meisje en dat is voor het eerst en ik weet dat zij bi is omdat ze dat heeft verteld ik weet niet zo goed of ik het aan iemand wil vertellen en of ik het misschien tegen haar moet zeggen.

ik weet ook niet zo goed of het gaat uitmaken bijv. bij douchen na gym ofzo

heeft iemand tips?


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een crush op een meisje en dat is voor het eerst en ik weet dat zij bi is omdat ze dat heeft verteld ik weet niet zo goed of ik het aan iemand wil vertellen en of ik het misschien tegen haar moet zeggen.

ik weet ook niet zo goed of het gaat uitmaken bijv. bij douchen na gym ofzo

heeft iemand tips?

Ik weet niet of ik het wil vertellen aan meisjes omdat ze me dan misschien anders gaan zien en het bijvoorbeeld raar vinden om to logeren enzo

Reputatie 1
Badge

Hey, ik zou het haar vertellen. Ik snap dat het eng is enz maar als ze ook verliefd op jou is dan kunnen jullie misschien een relatie krijgen! Als je het niet durft kan je denken aan dat zij misschien precies hetzelfde denkt. Ik zou op het goede moment wachten en dan het vertellen. 
 

ik hoop dat dit heeft geholpen:) 

Reputatie 6
Badge +7

Misschien moet je het vertellen tegen één of twee vriendinnen.

Als je er bij vertelt dat ze niet het geheim hoeven houden voelen zij zich ook niet schuldig als ze het de hele klas doorkleppen.  Want het is gewoon een roddel dus die gaat rond.  Dat scheelt jou een heleboel ‘coming-out’ bekentenissen. 

Wat heel, heel waarschijnlijk is, is dat er dan andere meiden ‘ik ook’ gaan roepen.  Want je bent écht niet de enige. 

Ken je het verhaal van de nieuwe kleren van de keizer, waar iedereen ziet dat de keizer bloot is maar niemand de eerste durft te zijn om het te zeggen? 

Maak het niet héél groot, zo van ‘ik ben 100% exclusief lesbisch’, maar eerder van ‘ik zou verliefd kunnen worden op een meisje’. 

 

Wat betreft vriendinnen en logeren: Mensen die jou totaal anders gaan zien, zijn dat wel vriendinnen? Hoeveel moeite wil je doen om zulke mensen bij je te houden, als je bij hen niet eens jezelf kunt zijn?  Zijn dat wel vriendinnen?   
Op een gegeven moment zijn ‘vrienden’ niet de kinderen waar je verstoppertje mee speelt maar mensen waar je  alles tegen kunt zeggen en die toch bij je blijven.  Misschien raak je wel ‘speelvriendinnnen’ kwijt maar daar ga je niet veel aan missen.

 

Reageer