Vraag

onzeker over sexualiteit

  • 4 September 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hoi!

Ik zit al lang over mijn sexualiteit na te denken. De laatste tijd heb ik door dat ik vaker naar vrouwen kijk inplaats van mannen. Ik heb ook meer celebirty crushes op vrouwen dan op mannen. Toen ik heel jong was was ik altijd helemaal weg van raven van de kinderserie teentitans go en was waarschijnlijk ook mijn eerste crush. Ik krijg ook altijd vlinders in mijn buik als ik 2 vrouwen samen zie in films of series. Ik weet niet zeker of dit normaal is of niet. Er is ook een meisje in mijn klas die ik heel erg mooi vind en waar ik nerveus word als ze tegen me praat. Heeft iedereen dit weleens?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Tuurlijk is dat normaal, je zult er vanzelf achterkomen op welk geslacht je valt en op wat dat is maakt helemaal niet uit. Je hoeft ook niet meteen een label te hebben, je weet zelf als het moment daar is dat je een relatie met iemand wil of iets anders of het goed voelt:) het maakt helemaal niks uit op wie je valt als je je er maar fijn bij voelt en als de persoon je gelukkig maakt. 

Reputatie 6
Badge +3

Hey ikwilmijnnaamnietzeggen,

Het is heel normaal hoor!

Zoals kwakend1tje al zegt, heb je dan niet meteen een label of iets, dat mag je helemaal zelf beslissen. En als dat je ongemakkelijk maakt, dan kies je er gewoon geen!

Jij mag houden van wie jij maar wilt!

Groetjes iemand.

Badge

He ikwilmijnnaamnietzeggen ik ben pan en ik schaam me zo ontzettend erg ik durf het gewoon niet te vertellen ik durf het ei gelijk hier ook niet te vertellen

Badge

Heyy,

Het kost tijd om te weten wat je seksualiteit is. En er is echt niks om je voor te schamen. Zelf ben ik Lesbisch,  en Non-binair. en bijna iedereen weet dat.  ik zou als ik jouw was gaan googlen op LGBTQ dingetjes (of je tiktok transformeren tot GayTok) voor mij helpt dat, omdat je dan een beetje bij comunity zit. kijk gewoon even rond, er zijn genoeg gay mensen. En daar is niks mis mee. Het enige wat je moet leren, is om jezelf te accepteren, kan lastig zijn, maar is wel nodig.

doeii en succes ig?,

Mist :)

Reputatie 6
Badge +5

Wees jezelf! Je zult vanzelf een seksualiteit vinden waar je je goed bij voelt. Je hoeft ook nog niet direct een label te hebben! T komt goed! 

X

Reageer