Skip to main content
Vraag

onzeker over mezelf en identiteit

• September 29, 2025
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyyyy jongens (en meiden natuurlijk ook nog) ik ben gisteren uit eten geweest en mn moeder ging even weg dus ik had haar nieuwe handtas (er zat niks in) om gedaan het was zo eentje waar je telefoon net in past ze had een nieuwe groene (ik droeg n groen shirt) dus ik pakte hem en ging m aan doen omdat ik nieuwsgierig was hoe het was en ik vond t eigk wel grappig maar mn moeder werd boos toen ze terug kwam want ja zo een tas is voor meiden (ik ben een jongen btw) maar mn ouders zeggen altijd je mag dragen wat je wilt en je mag op jongens of meiden vallen als je dat wilt dus ik draag een handtas om te kijken hoe t staat en ze worden boos want die zijn voor meiden hierdoor werd ik onzeker en ik heb soms t gevoel dat ik bi (of pan) bent maar als ik t zeg zullen ze me waarschijnlijk niet accepteren want ze deden niet wat ze zeiden toen ze zeiden dat ik mocht dragen wat ik wou

kortom ik ben onzeker omdat mn ouders niet doen wat ze zeggen en ben daardoor bang dat ik niet word geacepteerd als ik ze vertel dat ik bi bent

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 29, 2025

Heyy wat lastig! Kan je hier misschien met een mentor over praten? Wellicht kan hij of zij het gesprek samen met jou en je ouders aangaan?

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Heeyy ik heb hetzelfde probleem! Ik ben zelf ook bi, maar ik weet niet of mijn ouders het al weten. 

Ikzelf heb een klein beetje gehint met een bisekusele sleutelhanger, en ik heb die aan mijn schooltas gehangen.  Misschien kun jij dit ook doen! ^^

En net zoals Wolf ook zei; Je kunt met je mentor of vertrouwenspersoon in gesprek gaan!

Ik hoop echt dat je ouders je gaan accepteren voor wie je bent en wat je seksualiteit is!