Skip to main content
Vraag

Ontmaagd ben ik nu echt gay?

• November 16, 2025
  • 23 reacties
  • 487 Bekeken

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5

Hey iedereen

Ik heb een tijdje hierover zitten denken en toen besloot ik jullie mening te vragen.

Ik ben ontmaagd vorige maand door een jongen en vond het echt zalig,we hebben het al 4x gedaan en ik heb ondertussen al een dildo gekocht en deze gebruik ik elke avond.Ik wil alleen nog maar seks met hem,hij heeft een gigantische en lekkere lul en een super gespierd lichaam.Hij neemt mij alleen anaal omdat ik geen behoefte heb om hem anaal te nemen.Soms pijpt hij me eens maar ik vind het het beste om zijn sperma in mijn mond te krijgen.Ik heb geen romantische gevoelens voor hem maar we kussen en tongen wel veel terwijl we seks hebben.

Mijn vraag aan jullie ben ik nu echt gay?

23 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 16, 2025

Ja, als je graag seks hebt met een jongen ben je gay. Of bi. Leuk, toch.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • November 16, 2025

Eh, ja denk het wel. Of vind je meisjes ook leuk? Dan ben je mss bi?

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 16, 2025

Het is precies zolas ​@Diana en ​@ja_ppie zeggen. Je bent gay of bi 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img

Hallo ​@Grote dromen 

Het is misschien moeilijk om toe te geven maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je gay bent.Aangezien je niet meer met iemand anders seks wilt kan het wel eens goed zijn dat het zo is.Ik heb wel meegemaakt vanaf de eerste keer dat ik seks had met mijn vriendje dat ik niet meer opgewonden werd door meisjes en uiteindelijk kwamen de romantische gevoelens ook.Ben je bang om uit de kast te komen? Weet dat iedereen hier op het forum er voor je is.

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 17, 2025

Hey ​@Goonmaster123 

Ik ben inderdaad een soort van bang ervoor maar alles voelde zo goed, zoals als vermeld zag ik hem voor het eerst op vakantie in Bulgarije.Dit was de eerste keer dat ik zo opgewonden werd van een jongen te zien

Hij vertelde me ook dat hij openstaat voor een echte relatie,dit maakte me blij ik denk dat ik verliefd ben kan iemand me helpen?

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 17, 2025

Waarom zou je hulp nodig hebben?  Als jullie verliefd zijn moeten jullie to h wat beginnen met elkaar.  Succes!

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 18, 2025

Ik heb hulp nodig omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt want ik heb zeker veel seksuele gevoelens voor hem maar soms denk ik dat ik alleen een seksuele relatie wil.Hij is dit weekend langsgekomen en ja…

We hebben voor het eerst als een koppel ons gedragen( zachte kusjes,dikke knuffels),dit was allemaal heel leuk maar ik wachtte eerlijk gezegd gewoon op het moment dat hij zijn lul in mijn stak.

Heeft iemand iets gelijkaardigs meegemaakt?

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 18, 2025

Hoi ​@Grote dromen 

Je verhaal klinkt idd alsof je gevoelens voor hem hebt. Ik heb zelf nog niet zoiets meegemaakt. Ik denk dat ik je wel zou kunnen helpen. Hoe wil je aan hem je gevoelens uiten?

Liefs ​@Wolkje 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 18, 2025

@Grote dromen  is dat niet typisch jongensgedrag, knuffelen en kussen maar eigenlijk alleen uit op seks? Doen ze zo vaak bij meisjes.  Als we elkaar een tijdje niet gezien hebben, moet vriendje ook eerst seks voordat ik er een zinnig woord uit krijg - dat geldt overigens ook wel voor mezelf.

Als jullie het na het orgasme nog gezellig hebben, zit het wel goed qua relatie.  Als jullie er na de seks alleen maar zo snel mogelijk vandoor willen gaan, denk ik niet  dat er veel liefde mee gemoeid is.

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • November 18, 2025

@Diana  niet bij allemaal hoor 😉😘 

Liefs, Tover xxxx

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 18, 2025

Ik denk dat ik wel echt gevoelens voor hem aan het krijgen ben , ik wil steeds meer bij hem zijn en dit niet alleen voor seks.Hoe zou ik dit vertellen en is dit normaal dat ik zo twijfel?

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 18, 2025

@Tover01 ja, ja: ik overdrijf soms een beetje.  Jij hebt wel een enorme zelfbeheersing, dat je het nog steeds zo keurig houdt.

@Grote dromen tegen hem zeggen?  Niet nodig: dat merkt hij wel vanzelf, dat je verliefd bent.  Het is normaal dat je twijfelt, veel mensen vinden gays nog steeds een beetje vreemd en misschien vind jij dat diep vanbinnen ook en moet je dat overwinnen om echt van de liefde te genieten.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

@Grote dromen 

Ik ben het eigenlijk wel eens met ​@Diana.

Als hij jou al leuk vindt, en jij hem, dan gaat het denk ik wel vanzelf! Hij heeft het denk ik snel door. Ik zou met wat seintjes beginnen als dat niet het geval is. Ik hoop voor je dat het iets wordt tussen jullie!

Liefs ​@Wolkje 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

Hoi, ik vind, naar wat ik lees, dat je behoorlijk goed voor jezelf weet wat je voelt en wilt. Dat is al heel mooi toch? Welk stempel erop moet (gay,bi etc) is eigenlijk totaal onbelangrijk lijkt mij. Dat is wat mensen graag willen omdat we alles willen in kaderen en in hokjes plaatsen om dingen te verklaren. Terwijl je ook gewoon je hart volgt en lekker geniet van elkaar. Ik vind het heel lief klinken. En vertel hem wat je voelt, je lijkt me een lieve knul dus dat zal hij ook vinden. Je twijfels zijn zeker heel normaal. Het is best een dingetje om hier een keus te maken maar als jullie het zo fijn hebben komt dat ook goed. Ik denk dat je het kunt hoor! 

Doby xxx

(Haha ​@Diana  mooi gezegd, dat druk je goed uit! Zo is het vaak wel 😄 denk dat bij ​@Tover01  mee speelt dat ie veel respect en discipline heeft jegens zijn meisje én ook dat zij 'de baas' is van hun twee ♥️😍)

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

Bedankt aan iedereen voor jullie reacties en ik denk wel echt dat ik echt gevoelens heb voor hem.Alleen ik ben wat bang om tegen mijn ouders te zeggen dat ik gevoelens heb voor een jongen.Zouden ze mij wel accepteren?

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

@Grote dromen, snap ik

Ik weet bijna 100% zeker dat ze je zullen accepteren. Dat doen ouders nou eenmaal. Ze zijn er voor je om je te helpen! Ik denk dat het helemaal goed komt.

Als je nog hulp nodig hebt zijn we er voor je!

Liefs ​@Wolkje 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

@Grote dromen  natuurlijk aanvaarden ze je, het zijn je ouders.  Ze gaan je echt niet verstoten.  Misschien vertel je hun maar beter niet dat je gay bent maar stel je op een bepaald moment gewoon je vriend aan hen voor, dan weten ze het meteen.  En het lijkt me moeilijk om afwijzend te zijn als je verliefde zoon met zijn vriendje voor je staat.  Succes!

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025

Bedankt iedereen voor jullie reacties,

Ik ben morgen bij zijn thuis uitgenodigd om te blijven eten, hij heeft me verteld dat hij heeft verteld dat ik gewoon een goede vriend ben.Mijn zus is net het huis uit en ze is gaan samen wonen met haar vriendje,ze was gisteren bij mij en vertelde me dat ik er heel verliefd uitzag, ik heb dit dus verteld en ze was heel blij voor me.

Ik ga het morgen dan ook tegen mijn ouders vertellen,hebben jullie tips?

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 22, 2025

Mijn tip is: wees gewoon eerlijk. Succes 😄

Liefs Yusa 😘

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Dat heb ik gedaan ik heb het verteld tegen mijn ouders

Mijn vader moest er eerst even aan wennen maar mijn moeder was echt blij dat ik gelukkig was, hij is nu ook bij mijn huis uitgenodigd voor te komen eten dit weekend.

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 26, 2025

Nou ​@Grote dromen dat is fijn!! 🥳 ik hoop dat het gezellig wordt.

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 26, 2025

@Grote dromen vaak lijken dat soort dingen moeilijker dan ze uiteindelijk blijken te zijn.  Wat leuk dat je ouders er ok mee zijn.  Geniet van elkaar!

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Wat fijn, ​@Grote dromen!

Hopelijk hebben jullie het verder leuk samen :)

En wat fijn dat je ouders supportive waren!

Groetjes ​@Wolkje