Skip to main content
Vraag

ontdekkingsreis door mezelf: wie/wat ben ik en wie/wat vind ik leuk?

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 2 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hoi,

Een terugkerend onderwerp ik mijn leven is: wie/wat ben ik en wie/wat vind ik leuk. Ik weet dat ik dit niet nu al (14jaar oud) allemaal al hoef te weten, maar ik voel me een beetje in de war. Ik denk op dit moment dat ik pan ben maar er zijn vandaag de dag zoveel "labels" dat ik de kluts even kwijt ben. Ik snap bijvoorbeeld niet joe je op iemands geslacht kan vallen, kan iemand me vertellen hoe dat zit? Maar goed ik wil ook erg graag met mijn ouders praten over dit soort dingen maar ik denk dat zij dan vragen hebben als: op welk(e) geslacht(en) val je dan? En ik het antwoord niet weet.

Dit is een beetje een onduidelijke topic geworden maar het moraal van het verhaal: heeft iemand tips of iedeeën hoe ik deze ontedekkingsreis door mijzelf makkelijker kan maken en kan laten slagen?

Groetjes je queer bestie waarvan je niet wist dat je 'm had✌️🏳️‍🌈🐸