Vraag

Ongesteld zijn en douchen

  • 30 May 2021
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Badge

Heyy,

 

Ik ben vandaag voor de allereerste keer ongesteld geworden alleen moet ik nog douchen. Ik ben er bang voor en ik weet niet precies waarom. Is dit raar en kan je gewoon douchen? Denk het wel maar ik durf het niet. Ook moet ik morgen naar school en nu wil ik in een zwart gat vallen en gwn verdwijnen want dan kom ik met heel erg vet haar op school 😢😭


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

ja tuurlijk kan je gewoon douchen. Het is zelfs zo dat bij veel meiden het bloeden tijdelijk stopt als ze gaan douchen. Geen idee hoe dat komt, misschien door het water ofzo. Maar het is gewoon mogelijk en ook wel belangrijk om fris te blijven.

Hey Anoniiemx

Je kan gewoon douchen als je ongesteld bent! Een warme douche kan zelfs de pijn verlichten!

 

Misschien heb je nog iets aan dit linkje. Daar staat informatie over douchen als je ongesteld bent!

 

Groetjes van mij!

Heey,

Zoals de anderen al aangaven kan je gewoon douchen als je ongesteld bent. Vaak is zo'n douche ontspannend, verfrissend en pijn verlichten. Als je bang bent om met vet haar op school te komen, kan je voor schooltijd nog even je haar wassen. Het zou dan niet heel erg vet hoeven zijn. En..je hoeft je niet te schamen voor ongesteld, je bent namelijk niet het enige meisje/vrouw!

Groetjes,
Simply Me

Badge

Je kunt prima douchen, het verlicht zelfs de pijn, succes😘

 

Reageer