Vraag

Ongelukkig door serie (heartstopper)

  • 11 August 2023
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

Badge

Ik heb heartstopper seizoen 1 en 2 gekeken en sindsdien voel ik me echt een stuk ongelukkiger. Ik heb weleens wat met een jongen gehad maar heb nu bijna een vriendin, echter begin ik enorm te twijfelen nadat ik deze serie gezien heb. Ik denk veel te veel na en ik ga bij mezelf bedenken of ik dat meisje wel écht leuk vindt. Zijn er meederen die door deze serie gaan nadenken en in de war raken over zijn of haar geaardheid?


8 reacties

Reputatie 4
Badge

Ja ! Ik vond de serie geweldig!!! Maar ben wel helemaal door de war

Reputatie 2
Badge +1

Ik vond de serie echt geweldig, maar ben nu zelf ook ongelukkiger

Reputatie 4
Badge

Ik had 2 jaar geleden de webtoon versie gelezen en daarna dacht ik ook dat ik niet helemaal hetero meer was. (Dat is helemaal oké ik was eerst ook best wel angstig en ongelukkig daarom) 

Reputatie 1
Badge

Ja hoor, ik was daardoor ook wel hard gaan nadenken, ik identifiseer me als bisekuseel, en ik zat heel lang na te denken of ik toch lesbisch was.

Reputatie 7
Badge +13

Als je het niet weet, ben je bischierig 

Reputatie 4
Badge +1

Ja door die serie zie je iedereen met een leuke relatie en ben je zelf echt single ik leef met je mee 

Reputatie 1
Badge

zelf heb ik de serie niet gezien maar ik heb de boeken 1 t/m 5 gelezen het verhaal is echt geweldig!!!!! maar na het lezen begon ik ook te twijfelen. ben ik nou hetero of bi ik weet het niet meer

Reputatie 5
Badge +3

Heyy,

@Anoniemxv, niet perse. 

En ik ben ook gaan nadenken, maar op een goede manier! De boeken zoals ´Loveless´ hebben ervoor gezorgd dat ik wist hoe ik sexualiteiten indeel. Maar vervelend om te horen dat jullie zulke bad vibes hebben gekregen hierdoor….

Groetjes, 3costaboy

Reageer