Vraag

omni en non-binary

  • 6 December 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben omni en non-binary, ik kleed ook anders dan letterlijk iedereen van mijn school, ik word hier voor gepest bvb mensen roepen HEY MEISJE omdat ze weten dat ik dat niet wil, mensen noemen me barcode omdat ik sh, mensen trekken aan mijn haar/kleding als ik door de gang loop en mensen hebben een keer mijn regenboog tas in de fik gestoken. Ik heb amper vrienden en ik zie het leven daardoor ook niet meer zitten en ik wil dat ik normaal ben zoals de rest.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Elinehbcfhn ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat goed dat je hier een topic over hebt geopend, het is belangrijk dat je er over praat!

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Wat naar om te horen! Hebben jullie een gsa(gender sexuality alliance) op school? Daar kun je om hulp vragen. Ook lijkt het me verstandig om het aan je ouders, mentor, docent of vertrouwenspersoon op school te vertellen. Want die kunnen jou helpen. Dit kun je waarschijnlijk niet meer in je eentje oplossen omdat het door de hele school aan de gang is. Dus vertel het aan iemand die je vertrouwt. En weet er zijn mensen zoals jij! Waarschijnlijk zitten er tussen de mensen die jij de rest noemt ook queer mensen, die gewoon niet zo dapper als jij zijn om het te vertellen! Er zijn waarschijnlijk wel organisaties in de buurt waar je over je gevoelens kunt praten.

Veel succes 🍀❤️🍀❤️🍀❤️

Reageer