Skip to main content
Vraag

Omdat ik een meisje ben heb ik niet het gevoel dat ik een mens ben

• April 14, 2025
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Omdat ik een meisje ben heb ik niet het gevoel dat ik een mens ben omdat jongens meestal als het normale worden gezien en vrouwen gewoon de extra. 

8 reacties

• April 14, 2025

Ik heb dat gevoel niet dus echt goed helpen kan ik je niet. Ik ben meisje en voel me meisje en ben er blij mee en ik voel me zeker een mens. Misschien kan je keer bellen met de kindertelefoon of met iemand die beetje hersens heeft  en goed met je kan praten en omgekeerd. 
of een psycholoog ofzo die zijn daarvoor. Want nodig is het niet om je zo te voelen

• April 14, 2025

Weet dat het meeste wat jongens doen is om aandacht te trekken van meisjes. dus als meisjes echt niet belangrijk waren waarom doen jongens dat dan? Veel jongens doen er alles aan om maar leuk gevonden te worden door meisjes.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 14, 2025

Hoi, goed advies ​@Puckmeisje ! 👍

Groetjes Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 14, 2025

@Stoppelbeer goed gezien!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 15, 2025

Hey, ik wil je iets vertellen. Klopt zeker wat ​@Stoppelbeer  zegt. Jongens vinden vaak stiekem het belangrijkste hoe meisjes over ze denken. We gaan dan soms ook extra ons best doen enzo. En toen ik vaak op mn kop kreeg in groep 8 en straf kreeg schaamde ik mij het ergst als de meisjes mij zagen. Zeker 1 in het bijzonder. Daardoor wou ik veranderen. De laatste keer dat ik als straf in een hoek stond was het dat ene meisje  die mij toesprak waardoor ik me extra dom voelde en schuldig en die mij tegelijk bemoedigde en de goede dingen zei. En als ik iets goeds doe of ergens goed in ben vind ik niks belangrijker dan wat zij ervan denkt, en voel me geweldig als ik een compliment van haar krijg. Van meisjes sowieso komt een compliment of mening nog meer binnen dan van jongens. Zó super belangrijk zijn meisjes voor jongens. Ik denk echt dat meisjes vaak meer de norm kennen dan wij jongens. Het is echt zo. Ik hoop dat je dat aanneemt en nogmaals trots bent om een meisje te zijn! Liefs Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 15, 2025

Hoi ! Ik ben ook een meisje en ik ben daar ook blij mee. Ik snap wel wat je bedoelt met de verschillen en soms is het niet eerlijk. Maar jongens hebben ook oneerlijke dingen die ze meemaken. Er wordt  veel van ze verwacht, en gevoel laten zien is moeiijker dan voor meisjes. En kleren kiezen is ook moeilijker. Zoals ​@Tover01  en ​@Tartan15  die rokjes dragen en tegelijk stoer en heel lief gevoelig zijn, dat is voor jongens niet altijd normaal zeg maar. En wat Tover zegt, jongens willen vaak heel erg  aan een beeld voldoen, en als dat niet lukt dan zijn ze heel erg vernederd of gekwetst.  Of boos. Dus ook jongens hebben nadelen van hun geslacht net als wij. En we kunnen niet zonder elkaar. Ik vind wat Tover zegt heel mooi en eerlijk, en wat Tartan in jouw andere topic zegt ook. En natuurlijk van de anderen ook. Ik hoop dat je ietsje blijer wordt en je beter voelt. Kus Tjempie 😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 15, 2025

Lief hoor ​@Tover01  , eerlijk, gevoelig en uit je hart. Ik zou hetzelfde kunnen vertellen en ik ben het helemaal met jou eens!  Ik hoop echt dat het wat bij jou doet om dit allemaal te lezen ​@Flamingodingo ! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 30, 2025

Hoi ​@Flamingodingo  hoe is het nu met je? 

Groetjes Tartan X