Non-binair maar ouders noemen me nog steeds meisje

  • 11 November 2021
  • 10 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben non-binair, maar mijn ouders noemen mij nog steeds meisje, dochter enzo :( ik voel me hier niet pretig bij :/ maar ik durf dr dus niks van te zeggen...iemand tips please? 


10 reacties

Reputatie 1
Badge

blijf voor altijd een dochter voor je ouders anders kunnen ze je als teleurstelling zien.  

ik zeg dit niet zo maar geloof me…

Reputatie 2
Badge

Hey! Als allereerst; heb je je ouders het wel al verteld? Want anders kunnen ze het natuurlijk niet weten. En als je het al verteld hebt en ze reageerde daar goed op dan vinden ze het vast goed als je er wat van zegt dat je je er niet fijn bij voelt.  Het is voor je ouders waarschijnlijk een moeilijke verandering en ze noemen jou geen meisje met opzet. Je moet ze de tijd geven om het te onthouden. En ik zou zeker er iets van zeggen wanneer ze het fout zeggen.  Zo help je ze alleen maar.

Groetjes 

Hi x_girl_x

Bedankt voor deze reactie, ik heb het me ouders inderdaad vertelt. Ik vind het soms eng om dr wat van te zeggen maar ik ga t proberen!! 

Reputatie 1
Badge

blijf voor altijd een dochter voor je ouders anders kunnen ze je als teleurstelling zien.  

ik zeg dit niet zo maar geloof me…

Jo Strijder,

Ben het eens met je Quote.

Blijf strijden Neven.

Salute,

DikkeJonko666

 

Hoi hoi,

Misschien heb ik een tip die je kan helpen. Als je ouders je steeds meisje en dochter noemen, kan je misschien samen opzoek gaan naar een andere passende benaming. Ik weet natuurlijk niet of dit helpt, maar misschien valt het te proberen. Succes <3 

 

Hoi hoi,

Misschien heb ik een tip die je kan helpen. Als je ouders je steeds meisje en dochter noemen, kan je misschien samen opzoek gaan naar een andere passende benaming. Ik weet natuurlijk niet of dit helpt, maar misschien valt het te proberen. Succes <3 

 

superbedankt! gaat zeker helpen <3

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik zou zeggen praat erover met je ouders ze zullen vast wel luisteren

Reputatie 2
Badge +1

Zelfde probleem… Ik heb mn moeder in het begin vaak verbeterd, daarna ging het wel, nu is ze weer overgestapt op vrouwelijke termen. Ik verbeter haar soms wel, maar af en toe heb ik daar ook geen zin/energie voor. Gwn af en toe verbeteren denk ik. 

Ga met hun hierover praten en zeg dat je niet fijn voelt als ze je een dochter noemt

Badge

De ouders:

 

 

Reageer