Skip to main content

Hey, ik ben de laatste tijd heel erg aan het twijfelen over m’n gender en weet het niet meer. Ik weet niet of ik een cis meisje ben of non binair en weet ook hoe zo goed hoe ik me voel en het is nogal verwarrend enzo. Iemand tips over hoe ik mezelf kan vinden en zijn?

ik weet zelf ook niet wat ik ben. als ik op roblox ben dan ben ik non-binair. bij sommige andere games een jongen en in het echt een meisje. ik ben online iets anders om te voelen hoe het is om anders te zijn dan ik ben. ik kan het misschien beter in andere woorden zeggen. ik ben online en andere gender omdat ik me dan mezelf voel en dan me hetzelfde voel als de rest. ik heb dan het gevoel dat ik erbij hoor. ik weet dat ik nooit zoals de rest zou zijn en dat wil ik ook niet. maar zij lijken zichzelf te zijn en als ik daar een jongen, non-binair of iets anders moet zijn om mezelf te zijn dan doe ik dat.

door iemand anders te zijn online weet ik meer wie ik echt ben. ik blijf mezelf maar toch net iets anders. dat kan jij ook proberen. ik heb mijn broer gevraagd om mij anders te noemen en ik heb hem 2 namen gegeven. 1 meisjes naam en 1 jongens naam. en ik heb hem gevraagd of hij mij met die jongens naam kon noemen. ik wou dat zodat ik kon voelen om in de schoenen te staan van wie ik wil zijn.

eigenlijk alles wat ik dus zeg bedoel ik mee dat je een manier moet vinden om iets anders te proberen. dus een ander gender


Reageer