non-binair?

  • 6 March 2022
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyy! Ik ben geboren als meisje maar als mensen mij met zij/haar aanspreken voel ik mij hier niet comfortabel bij. Ook met hij/hem ben ik niet comfortabel en ik voel me geen jongen. 

Met die/hun voel ik me dan wel weer comfortabel. Ben ik nu non-binair? Ik heb hier nog met niemand over gepraat en ik weet niet wat ik hiermee moet. 

Kan iemand me hierbij helpen? Wat kan ik doen? Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het kan inderdaad wat betekenen, maar voornaamwoorden en gender identiteit hoeven niet altijd met elkaar te maken hebben. Van non-binair zijn maar zij en haar gewoon een prima voornaamwoord voor jezelf vinden, tot een meisje zijn maar hij en hem prima vinden. Eigenlijk kan dat alle kanten op. Het kan dus ook gewoon zijn dat je je een meisje voelt maar liever die/hun genoemd word

Reputatie 2
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy, ik weet niet zeker of ik mij een meisje of eerder non-binair voel, ik denk dat het beste is dat ik hier nog wat over denk en dat ik mezelf hier de tijd voor geef. Bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +3

Kijk even naar je profielfoto. Je bent hier niet meer anoniem. (Dit bericht is alleen dat je het beseft).

Wat mij betreft is het ook je eigen keuze.

 

Groet,

Wereld

 

 

 

@Marieke @Carolien_ @Rob_ 

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dag het makkelijk is als je naar iemand toe gaat om erover te praten maar ik denk dat je non-binair bent maar dat moet je zelf uit vogelen

Reageer