Vraag

non binair


Badge

hey,

Ik denk dat ik non binair ben.. alleen ik weet het niet zeker.. hebben jullie nog tips met hoe ik daar achter kan komen, of hoe ik er met mijn vrienden over kan praten?


10 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Als je het niet helemaal weet is dat niet erg dat komt vanzelf geef het de tijd en op een dag bedenk je vast van ja ik ben non-binair of juist niet maak je er vooral niet te druk om en geef het de tijd!

Met je vrienden kun je er over beginnen door gewoon te zeggen van mensen ik voel al een poosje dit en dat ik denk dat ik non-binair ben maar het hoeft niet het is niet iets wat je perse moet vertellen als je daar niet klaar voor bent is dat ook goed 

doe waar je je fijn bij voelt

groetjesss!

Badge

Hey jup123 ik begrijp helemaal hoe het is om niet zeker te weten of je non-bianary bent ik ben namelijk non-bianary  je moet niet overhaasten met een beslissing te nemen. Ik heb het mijn vrienden eerst gevraagd wat ze er van vonden en er niet heel negatief over te reageren mijn vrienden reageerde best positief, maar 1 vriend vond het nergens opslaan en noemd me nogsteeds niet die/ hen maar met hem wil ik ook geen vrienden meer zijn. Wat ik probeer te zeggen is dat als je vrienden negatief reageeren op dat jij non-bianary bent moet je bedenken of het wel je echte vrienden zijn .

Ik hoop dat je hier wat aan hebt 💛🤍💜🖤

Reputatie 1
Badge +1

Wat is non binair?

Badge

Wat is non binair?

Dat is iemand die niet als jongen of meisje identificeert :)

 

Badge

Heyy, ik ben ook non-binair :)

Wat ik heb gedaan is een TikTok gemaakt met een sound van “I’m non-binary” ofz en dat dan naar mijn vrienden doorgestuurd.

Wat ik over het hoofd zag was dat de meesten het niet zagen of niet snapten wat ik bedoelde, maar de meesten die het doorhebben accepteren mij :)

Vergeet niet: Als je vrienden niet accepteren wie je bent, denk dan nog eens na over wie je vrienden zijn.

Much love <3         :yellow_heart::purple_heart::black_heart:

 

Hallo Chayenne :)

Mensen die zich niet vrouwelijk maar ook niet mannelijk voelen vallen onder het begrip non-binair.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +1

@TheMightySlayer bedoel je dat je dan niet op en jongen én meisje valt

Of bedoel je dat je niet weet als je een jongen of meisje bent

Of allebei?

Sorry dat ik je lastig val

 

Vrgr chayenna

Hey @Chayenna!

Non-binair betekend dat je niet zeker weet of je je een meisje of een jongen voelt.

Hopelijk heb je hiermee geholpen!
Groetjes!

Badge

Hey geef het wat tijd. Je kan ook onderzoek doen naar verschillende genders en het kan goed zijn daar onderzoek naar te doen het komt goed ♡♡♡♡

Badge

hallo,

je kan misschien met een vertrouwd iemand hierover praten (als je dat wilt)

 

(sorry voor mijn slechte adviezen)

Reageer