Vraag

Nieuwe naam

  • 29 May 2021
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem, ik ben namelijk transjongen en zoek daarom een nieuwe naam. Ik heb een naam die ik heel mooi vind en ook aan mijn hamster heb gegeven (die trouwens al dood is). De naam is Felix, het probleem is alleen dat toen mijn hamster dood was mijn oom en tante hun zoon Felix hebben genoemd. Je spreekt de naam van mijn neefje alleen op z’n Engels uit: Fielix. Ook gebruik ik die naam al bij heel veel dingen zoals games en hier, omdat ik gewoon zo’n fijne naam vind. Nu is mijn vraag dus of ik de naam Felix (op z’n Nederlands uitgesproken) kan nemen.

Gr. Felix ; )


4 reacties

Badge

Je nieuwe naam moet een naam zijn waar je je vijn mee voelt als je die naam wilt is het toch prima? En  als je het prima  vind dat je neef dan zo heet als jij maar dan op een andere toon, dan kun je de naam altijd gebruiken.

 

Groetjes van sofi 

Heyy

 

Zoals Sofie51 ook al zegt moet jij een naam kiezen waar je je fijn bij voelt. Als je de naam Felix wilt is dat helemaal prima! 
 

Dat je neef zo heet maakt echt niet uit hoor. Jullie namen gaan ook anders uitgesproken worden dus ik denk dat dat verder geen probleem is hoor🙂

 

Groetjes van mij!

Badge

Je moet doen waar jij je het fijnst bij voel de naam die je hebt uitgekozen is prachtig misschien kan je er met je ouders if oom en tante over hebben

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt allemaal, @Zegikniey ga ik zeker doen!!!

 

Reageer