Vraag

nieuw iemand in de klas die trans is

  • 6 September 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Eri s een nieuw iemamd in de klas, die transgrnder is. En de klas weet niet dat zij transgender is maar ik wel (ik haar van vroeger toen ze nog een jongen was). 

Moet ik wat tegen gaar zeggen of niet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Taart!

Ga niks tegen de klas of docenten zeggen! Je kan haar er wel op aanspreken of ze het de klas wil vertellen. Als niet dan heb het er niet meer over en vraag haar er dan ook niet meer na! Als wel zou je kunnen vragen of ze hulp nodig heeft bij het vertellen  want zoiets kan heel erg moeilijk zijn. 

Liefs Caiya 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Taart  ik ben het eens met @Caiya  dat is inderdaad het beste om te doen, of juist niet te doen 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 1
Badge

Hey @Taart!

Ga niks tegen de klas of docenten zeggen! Je kan haar er wel op aanspreken of ze het de klas wil vertellen. Als niet dan heb het er niet meer over en vraag haar er dan ook niet meer na! Als wel zou je kunnen vragen of ze hulp nodig heeft bij het vertellen  want zoiets kan heel erg moeilijk zijn. 

Liefs Caiya 

Maar ik kan dus wel naar haar toe en zeggen dat ik haar ken.

En is het dan beter om het te appen of te zeggen?

Reputatie 7
Badge +2

Hey @AnOnymEmEnt!

Dat moet je zelf weten, doe het dan wel als jullie alleen zijn als je het wil zeggen.

Maar uit je reactie neem ik op dat je haar alleen maar kent, dus zij kent jou niet? Of Juist wel?

Liefs Caiya 

Reageer