Vraag

Niet zeker over mijn gender

  • 14 December 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hey,

Ik ben de laatste tijd niet echt zeker over mijn gender. Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik mezelf moet noemen. Ik weet hoe ik me voel, maar ik wil daar graag een label aangeven. Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dit moet noemen.

Ik voel me vaak best vrouwelijk, maar soms dan voel ik me mannelijk en zou ik graag een piemel en baard willen hebben. Maar voel me eigenlijk altijd wel comfortabel met mijn borsten.  

Weten jullie miss een label wat hier bij past?

 

Groetjes


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

misschien non-binair? of genderfluid? :)

Je zit in een periode waar je jezelf leert kennen. 

Er kunnen soms jaren overheen gaan totdat je echt weet hoe je jezelf wilt labelen.

Dat is ook geen probleem.

Je hoeft jezelf ook nog niet te labelen op dit moment.

Reputatie 6
Badge +5

Het is heel normaal om niet zeker te zijn wat je gender is. Het helpt vaak als je op sociale media, zoals Instagram, gaat zoeken naar lgbtq+-accounts. Je kan hier heel veel informatie winnen over bijvoorbeeld verschillende genderidentiteiten. Jij zegt dat je geslacht wisselend voelt. Dit zou kunnen betekenen dat je genderfluid bent. Maar dit hoeft natuurlijk helemaal niet. Als jij je prettiger voelt bij het label non-binair, dan kan dat ook. Misschien is het label gender-queer iets voor jou! Zoek lekker naar informatie, maar weet dat niemand je verplicht dat je jezelf een label moet geven. Succes!

xxx Cody

Reageer