Skip to main content

Hai,

Ik heb vanaf morgen weer gym. Vorig jaar had ik de laatste 2 uur gym dus hoefde ik na afloop niet perse om te kleden, maar dit jaar heb ik na gym nog 2 uur les. Maar ik vind het niet fijn om bij alle meiden uit de klas om te moeten kleden. Dit mede omdat ik een transjongen ben. Maar hoe kan ik dit dan doen? Ik ben nog niet uit de kast btw

Sorry dat ik het zeg maar je bent geen boy, daarom kan je ook niet bij de boys aankleden, totaal niet gemeen bedoelt maar dat gaat gwn echt niet. Als ik jou was, zal ik nog maar gaan accepteren om bij de meiden aan te kleden. En dan pas ouder worden en als je dan nog steeds het gevoel hebt dat je trans bent. Kom dan maar uit de kast, en dan kun je wel verder kijken. Maar bij de jongens aankleden gaat echt niet.


Bedankt @Cor 

Maar bij de jongens omkleden hoeft ook niet van mij hoor... ik zat alleen te denken of er nog een andere oplossing isw


Hey, ik weet niet precies wat je moet doen. Maar misschien heb je een mentor of vertrouwens persoon waar je hier mee over kan praten. En dat je een oplossing kan vinden. Ik hoop dat het goed komt!


Heyy @SammieSam 

misschien kun je de hele dag in sportkleding op school blijven. Eerste paar keer voelt het raar om te doen maar na een tijdje went het wel enzo. Tas kan in een kluis, dan hoef je ook niets meer te doen in de kleedkamer.

groet @Socrates 


@SammieSam 

ik begrijp jou helemaal.

Ik heb precies deze ervaring ook gehad.

Ik heb dit besproken met een vertrouwenspersoon en de na met mijn mentor.

daar mee zijn we op de oplossing gekomen dat ik apart mag omkleedden (op de wc).

 

Je klasgenoten gaan dat echt niet raar vinden of mee bezig zijn. Maar dat is mijn ervaring.

 

 


Wij hebben wc´s in de kleedkamer, ik weet niet of dat bij jou is maar het lijkt me wel een goede oplossing


Hiii,

Je kan zeggen dat je naar de wc moet en dan je kleren meeenemen om daar ook om te kleden als je het ook lastg vind om het met je mentor/vertrouwings persoon te overleggen.

Groetjess Abby


@Abby S

 

ben je om te helpen of om kritiek te geven.

Bovendien ik vertel alleen mijn ervaring  meer niet 


Reageer