Vraag

niet lekker in mijn vel.

  • 22 August 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

ik ben een meisje en ik heb een vriendje. Alleen weet ik niet zeker of ik wel op jongens val. Soms zie ik meisjes en dan denk ik wel eens: die ziet er leuk uit. Alleen weet ik niet zeker of ik dat vind als in liefde. Mijn ouders heb ik nog niets over dit verteld omdat ik het nog niet zeker weet. Soms denk ik ook wel eens dat mensen het raar vinden als ik lesbisch of hetero ben.

wat zal ik doen? Mijn gevoelens vertellen of niks erover zeggen?


3 reacties

Ik vind het zelf niet zo belangrijk dat andere weten op welk geslacht val, als ik iemand heel erg leuk vind vertel ik dat gewoon. Je moet gewoon doen waar je je fijn bij voelt. 

Succes

Hi @Isabellie,

Wanneer het goed voelt voor je om het te bespreken, dan denk ik zeker dat het goed is om met je ouders te bespreken. Omdat je aangeeft dat je nog twijfelt, kun je ook even wachten en eerst naar jezelf en jouw gevoel kijken om erachter te komen op welk geslacht je valt en het eventueel later met ze te bespreken. 

Leg vooral niet te veel druk op jezelf <3 

Liefs, Junia

Reputatie 6
Badge +3

Hey Isabellie,

Je moet vooral doen wat je zelf wilt! Als jij het fijner vindt om het voor je te houden, dan doe je dat, en als je het wilt vertellen, kan dat ook. Als je nog twijfelt, kan je er mee wachten, of erbij zeggen dat je het nog niet zeker weet. 

Je bent misschien niet 100% hetero of lesbisch. Misschien zit je er wel tussenin, om ben je soms meer het één, en soms meer het ander. Daar moet je zelf een beetje uitkomen.

Er is geen verkeerde keuze!

Groetjes iemand.

Reageer