Vraag

Neef logeren

  • 27 May 2021
  • 7 reacties
  • 959 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

binnenkort ga ik met mijn neef logeren en wil eigenlijk piemels vergelijken en misschien wel aftrekken en pijpen etc. Heb alleen nog nooit zoiets met hem gedaan nog nooit zijn piemel gezien hij is een paar maanden ouder dan mij maar hoe moet ik dit vragen/aanpakken we slapen op 1 kamer maar elk in een ander bed


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Banaan01. Bij die dingen kan je het best gewoon Straight to the point zijn. Daarmee bedoel ik. Vraag het. Maar ga hem  absoluut niet dwingen. Want dat willen we niet.

 

@P1ka oke maar hoe moet ik dat dan vragen eerst bijvoorbeeld van hoe groot is jouw piemel of meteen zullen we piemels vergelijken? Heb jij dit al een keer gedaan?

heyyy

 

je kan inderdaad het best straight to the point zijn zoals P1ka al zei. je kan het vragen als de 2 dingen die jij zei, maar je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat je wed dat jouwe groter is ofzo. zelf heb ik dit nooit gedaan dus heb er ook niet veel verstand van maar ik hoop dat het helpt.

heyyy

 

je kan inderdaad het best straight to the point zijn zoals P1ka al zei. je kan het vragen als de 2 dingen die jij zei, maar je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat je wed dat jouwe groter is ofzo. zelf heb ik dit nooit gedaan dus heb er ook niet veel verstand van maar ik hoop dat het helpt.

Thanks

Een opbouw is eventueel ‘doen durven of de waarheid’. Bij ‘waarheid’ kan je vragen hoe groot zijn penis is en kan je zo een beetje in de ‘sfeer’ komen. Bij ‘doen/durven’ moet je niet vragen “Laat je piemel zien” want dat is een beetje harassment.

. Heb alleen nog nooit zoiets met hem gedaan

Misschien is het beter om dat zo te houden.
We kunnen jou lastig tegenhouden, maar je moet je ook even in de schoenen van je neef plaatsen.
Het is prima dat je zijn penis wilt zien, maar ik vraag me af of hij er ook zin in heeft.
Misschien is dat het geval, maar er is ook een redelijke kans dat dit een erg ongemakkelijk logeerpartijtje oplevert.

Anderen geven al aan dat je dit alleen bij de juiste sfeer moet doen.
Zelf lijkt het mij ook even handig om naar het risico en mogelijke nadelen te kijken.
 

 

Dat zal ik ook zeker doen anders word dit heel vreemd ik ga het ook niet vragen ofzo

Reageer