Skip to main content

Ik ben non-binair en ben al uit de kast naar mijn vrienden (die zijn toch allemaal queer:)), ik heb het mijn moeder ook al verteld en ze vroeg of ik erover wou praten maar dat durf ik niet.

Nu heb ik dus al een psycholoog (ik heb een sociale angstoornis), en twijfel of het goed is om haar te zeggen, nou ja het is goed maar of ik dat wel durf?

Ik wil ook heel graag menstruatieremmers en binders alleen voor dat eerste moet je sowieso naar een dokter en soms ook psycholoog, mijn ouders moeten het dan allebei serieus weten en ik twijfel of ik dat wel wil, niet omdat ze me niet zouden accepteren ofzo, maar is het niet gewoon makkelijker om dit een beetje voor mezelf te houden tot ik volwassen ben ofzo en dat ik dan misschien deels in transitie kan?

Ik ga trouwens ook een keer gender neutrale kleren kopen met een vriend van mij die ook non-binair is dus dat is fijn. Heeft iemand tips ofzo, zeg het pls, alvast bedankt:)

 

 

 

 

 

 

 

Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Als jij je er niet fijn bij voelt, zal ik het(nog) niet doen. 

Wat ik heb gedaan is dat m'n vader het uitlegde aan de psycholoog zodat dat zelf niet meer hoefde. Dat vond ik het lastigste stuk namelijk, het uitleggen wat er is. 

Hopelijk heb je wat aan deze tips!🙂

Succes!


Hoi,

als je het aan je psycholoog uitlegt kan die je nog beter helpen. Maar als je het niet wil dan hoeft het niet. Fijn dat je gender neutrale kleding gaat kopen! Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat je non-binary bent? Want ik heb er moeite mee.

als je uit de kast wil komen naar je psycholoog veel succes! En als je dat niet wil ook gewoon succes met kleding kopen 


Hoe oud ben je?  En hoe lang heb je deze gedachten/gevoelens al?


Reageer