Vraag

Moet ik mijn oude of nieuwe naam melden?

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Hoii!!

Ik heb even een vraag. 

Ik wil me opgeven voor een kamp. Dit moet ik via de mail doen dus. Maar ik ben dus trans en wil zeggen hoe ik heet (nieuwe naam) maaaar moeten ze ook mn oude naam weten? Hoe doen anderen dit?  I mean de kans is dus aanwezig dat ze om mn ID gaan vragen en dan staat er dus wat anders dus wat moet ik doennnn?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Stuur ze een mailtje @jumbo ! „ hi, ik ben pietjepuk en ik wil me graag aanmelden, mijn „officiele“ naam is piet, maar in het kamp zou ik graag ingeschreven willen worden als „jan“ 

 

( ik noem maar wat ?! 😛) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

pss, blijf gwn beleefd, dan helpen ze je wel!

Reputatie 5
Badge +4

@jumbo je zou ze kunnen mailen hoi ik ben dirk maar zou didi genoemd willen worden, ze zullen vast goed erop reageren

 

Reputatie 2
Badge

hoi hoi ik zou gwn zeggen zovan "ik ben (nieuwe naam) maar mijn officele naam is (oude naam) dat komt omdat ik trans ben dus ik zou het ook fijn vinden om aangesroken te worden als (nieuwe naam) ik hoop da jullie het begrijpen." of iets in die richting ik hoop dat je hier iets aan hebt

Reputatie 2
Badge +1

iedereen heeft het eig al gezegd :) zeg '’hoi, ik ben (nieuwe naam). mijn oude naam was (oude naam), dat komt omdat ik transgender ben. ik zou het dus heel erg waarderen als jullie me inschrijven en aanspreken als (nieuwe naam).'’

liefs, anoniem meisje :)

Reageer