Vraag

misschien eindelijk antwoord

  • 2 September 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Ben ik weer!

ik heb 2 (voor mij) belangrijke vragen voor de mensen die mijn topic (s) hebben gelezen.

ik denk dat ik het nu weet! Mijn conclusie: ik ben een tomboy en ik ben genderfluid.

1e vraag: kan je überhaupt die 2 dingen tegelijk zijn???

2e vraag: denken jullie dat deze conclusie Klopt???

Oja, misschien vragen jullie je af waarom ik zo moeilijk doe om hier achter te komen. Ik wil het weten omdat het voor mij belangrijk is. Het geeft een beetje houvast in een best wel moeilijke tijd voor mij geweest.

Alvast bedankt! 


2 reacties

Ik moet trouwens nog even zeggen dat ik heel blij ben met alle hulp die ik vanuit hier heb gehad. Ik loop al iets meer dan een halfjaar hiermee rond, maar m'n ouders enzo weten het nog steeds niet. Gelukkig heb ik veel tips en zo gekregen via hier en ik ben jullie allemaal heel dankbaar!

Reputatie 6
Badge +7

Hey, 

Ben ik weer!

ik heb 2 (voor mij) belangrijke vragen voor de mensen die mijn topic (s) hebben gelezen.

ik denk dat ik het nu weet! Mijn conclusie: ik ben een tomboy en ik ben genderfluid.

1e vraag: kan je überhaupt die 2 dingen tegelijk zijn???

2e vraag: denken jullie dat deze conclusie Klopt???

 

Ja hoor, je kunt makkelijk 2 dingen tegelijk zijn.  Je bent ook scholier, nederlander, muziekliefhebber (en je bent misschien wel fan van X en Y tegelijk - kan dat?); andijvie-hater, je bent heel veel tegelijk.

De definities van genderfluid en tomboy zijn heel zacht, ze zijn gebaseerd op gedrag en gevoel, en ja hoor, die kunnen prima tegelijk.

Of het juist is kun jij alleen beoordelen.  Omdat de definities niet zo duidelijk zijn, is dat ook het enige dat belangrijk is, want andere mensen hebben er toch weinig houvast aan.
Als jij vindt dat het juist is, dan is dat zo.

 

Reageer