Vraag

misschien bi???


Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een meisje en ik val op jongens maar ik heb het gevoel dat ik bi ben hoe weet ik zeker of ik bi of hetero ben


12 reacties

Wat vind je van meisjes ??? Waarschijnlijk ben je bi maar wel bij de hetero kant

Reputatie 7
Badge +9

Mooi 

Dan denk ik dat je bi bent (net als ik 😁)maar bij de hetero kant

Reputatie 6
Badge +5

Ik snap dat je erover in de knoop zit, maar het is niks om je zorgen over te maken. Misschien komt er wel een keer een leuk meisje op je pad, of blijven het alleen jongens. Kijk gewoon hoe het gaat! Ik vind het persoonlijk namelijk fijn om er niet een resoluut label op te plakken, ik ben gewoon lekker mezelf. Als jij het label bi vindt passen, gebruik dat gewoon lekker en kijk hoe het aanvoelt. 

Je hoeft niet alles in het leven in één keer te weten. Neem lekker de tijd om het uit te zoeken!

succes! xxx

Ik zou het tijd geven. Je komt er vanzelf wel achter en je hoeft het niet perse te weten. Ik ben nu zelf ook unlabelled. Ik weet sowieso dat ik op vrouwen val, maar geen idee wat ik van jongens vind

Reputatie 7
Badge +9

Eigenlijk heb ik heel lang al het gevoel dat ik bi ben al een jaar ofzo maar er zijn mensen die het niet accepteren daarom heb ik heb nooit met iemand er over gehad van me vrienden en familie me klas en mentoren zullen denk ik wel accepteren maar weet niet zeker en me familie denk ik niet 

Mijn ouders , mijn zusje , mijn zus en mijn broer weten allemaal niet dat ik bi bent alleen mijn tweelingbroer weet het . Ik denk ook dat ik niet tegen hun zou zeggen , want het is wel moeilijk

Reputatie 7
Badge +9

Ja klopt ik ben bang als ik het tegen iemand zeg dat  diegene zeg anders gaat gedragen naar mij ook ben ik bang naar diegene reactie

Ja , het is wel moeilijk. Ik ben bang dat mijn vriendin opeens zou denken dat ik verliefd op haar is en niet meer met mij bevriend wel zijn en Ik ben ook bang iedereen me raar zou vinden en uit zou lachen of nog erger ermee uitschelden of pesten . Je kan het altijd tegen iemand vertellen die je helemaal vertrouwd . Je kan het tegen je huisdier vertellen of je knuffel . Je kan het ook schrijven in een dagboekje of zo . Ik vertrouw wel mijn tweelingbroer . Hopelijk heb jij ook iemand of iets

Anders heb jij mij nog 😉

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan het altijd tegen me begeleider op school  zeggen zij heeft toch geheimhoudingsplicht 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het hoeft niet per sè zo te zijn dat iemand je anders gaat bekijken hoor. Pas heeft een jongen bij mijn hobby mij vertelt dat hij mij erg leuk/knap vind en ik vind het een compliment en verder gaat het niet want ik ben voor een meisje bedoeld maar ik kijk niet anders naar hem. Het kan gewoon toch. Maar als je denkt dat die mensen dan wel anders gaan kijken kun je het een beetje uitzoeken zovan dat je met hun begint over  " wat zou jij vinden als iemand..." en dan kijken hoe ze reageren.

Misschien helpt dit :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hoeft niet maar misschien wel ik wat het gewoon niet zeker 

Reageer