Skip to main content
Vraag

mischien eerste queer chrush

• April 28, 2026
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een meisje van 14 en ik denk dat ik mischien een ander meisje leuk vind. Oke hier komt het hele verhaal: ik heb 1½ jaar terug met haar ik een basketbal team gezeten, toen goeie friendinnen, nu goeie friendinnen. We zien elkaar niet vaak maar appen zo af en toe eens. Dat ik niet hetro ben is voor mij geen nieuws maar ik heb nog nooit echt een meisje leuk gevonden. Ze is net zo oud als ik en we hebben ongeveer dezelfde intresses. 

Maar hier komt het "probleem" ik weet het niet zeker, ik zie haar morgen weer en ik ga de vibes even afvoelen. Iemand tips en trics om te weten of je iemand leuk vind en/of supportive comments over mijn eerste queer chrush?

Alvast bedankt

Groetjes

Je regenboog kikkervriendin😁🏳️‍🌈

2 reacties

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Heyyy mijn tip om erachter te komen of je haar echt leuk vind is bedenken of je je een toekomst met haar voor je zou zien en/of wat je voelt als je denkt aan zoenen of handen vasthouden oid met haar (voel je je bij/gespannen/exited of iets in die richting). Ook kan je opletten of je veel aan haar denkt en wat je dan voelt (persoonlijk ga ik sneller ademhalen en voel ik een soort warmte in mijn borst) Verder zou ik zeggen geniet ervan, maak je er niet al te veel druk om en neem de tijd om te ontdekken of je haar echt leuk vind. Heel veel succes en plezier!!😊

liefs❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 29, 2026

Wat lief.  Je merkt vanzelf wel of ze je leuk vindt, leuk genoeg om iets met je te beginnen.  Je kunt het moeilijk omschrijven maar het heeft te maken met hoe je naar elkaar kijkt, hoe lang je kijkt, hoe dicht je bij elkaar in de buurt komt en elkaars lichaam ‘per ongeluk’ aanraakt, hoe je lacht om elkaars grappen en luistert naar elkaars woorden, hoe fijn je het vindt om samen te zijn.  Ik heb geen tips en al zeker geen trics maar laat het gewoon op je af komen, er is geen enkele manier waarop je haar verliefd op jou kunt doen worden dan gewoon eerlijk laten zien wie je bent en wat je voelt.  Wordt het niets, dan heb je het in ieder geval geprobeerd.  Succes en dikke aanmoedigingsknuffel.