Skip to main content

Heyy! Mijn naam is noa maar iedereen noemt me bij mijn deathname. Ik ben nonbinar en gebruik zelf he/they

 

Ik ben pansexual, en heb een gf. Maar ik heb niet echt het gevoel alsof ik ook echt op jongens val. 

Ik val ook niet meteen op mensen. Ik wil liever eerst een relatie als vrienden hebben zodat ik diegene echt kan vertouwen. Ook ben ik niet geïnteresseerd in sex, maar ik vindt het wel leuk om boeken erover te lezen. 

Hey @Noachannnnn,

Heb je een vraag of wou je gewoon je verhaal delen? (:

Groetjes NV


Hey @Noachannnnn,

Heb je een vraag of wou je gewoon je verhaal delen? (:

Groetjes NV

Ik had meer een vraag over wat dan mijn sexuality zou kunnen zijn maar ik wou ook mijn verhaal delen :) 


Als jij er geen antwoord op weet, dan zie ik niet echt hoe wij, die jou helemaal niet kennen, wel een conclusie hier uit kunnen trekken.
 

Mijn enige “tip” is om het wat tijd, maar zeker geen aandacht, te geven.
Super belangrijk is het aan het eind van de dag niet en niemand zal checken of je toch wat voor jongens voelt.
 

Anderen mogen hun eigen ideeën hier op los laten, maar ik kan mij niet voorstellen dat hier echt een antwoord geopperd wordt.


Hey @Noachannnnn,

Heb je een vraag of wou je gewoon je verhaal delen? (:

Groetjes NV

Ik had meer een vraag over wat dan mijn sexuality zou kunnen zijn maar ik wou ook mijn verhaal delen :) 

 

Bedankt voor je verhaal.  Je laat zien waarom exacte definities zo lastig zijn. 

Je zegt dat je pan bent maar niet op jongens valt. Tsja, dan ben je dus geen pan.

Maakt het uit?   

 

Hoe nauwkeuriger de definitie, hoe groter de kans is dat er een detail of gevoel voor jou net niet klopt.  

Ik weet al wie en wat jij bent: Je bent jezelf, je bent je eigen definitie. Er is geen woord dat jou exact beschrijft, behalve jouw naam.


Reageer