Vraag

mijn sexualiteit

  • 1 July 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

Hoi:)
 

korte informatie over mij:

ik ben een meisje van 12 en ik ben al een paar maanden aan het twijfelen over mijn sexualiteit.

 

 dus ik denk dat ik bi ben, of lesbisch. Ik weet het niet… Oké dus volgensmij heb ik een crush op mijn beste vriendin.. Maar ik weet het niet zeker. Het ding is dus dat ik weet nu niet wat ik ben zegmaar. Niet dat dat heel belangrijk is ofz maar gewoon zegmaar ik vind het fijner als het duidelijk is. Maar dus zegmaar ik zou wel met een vrouw uitgaan maar ik weet niet of iedereen er zo over denkt of dat dat meteen betekent dat je lesbisch bent. Dus mijn vraag is: als je met een vrouw zou uitgaan ben je dan lesbisch? Of denkt elk meisje er zo over?

 

Ik hoop dat je me begrijpt want het was heel moeilijk uit te leggen maar als je me begrijpt kan je alsjeblieft antwoorden? Alvast dankjewel:)

en btw kijk ff naar me username<3


3 reacties

Heyy

 

Als je met een vrouw om/uit gaat hoeft dat niet gelijk te betekenen dat je lesbisch of bi bent. Als je denkt dat je ook echt een relatie met een vrouw aan kan/wilt gaan kan het wel zijn dat je lesbisch of bi bent.

 

Echter kunnen wij dit niet voor jou bepalen dat kan alleen jij zelf! Veel jongeren hebben last van twijfels aan hun seksuele voorkeur. Je zit volop in de pubertijd  waardoor je veel veranderd door alle hormonen die vrijkomen in je lichaam. Neem lekker de tijd om een beetje experimenteren en op een gegeven moment denk je: Ja dat is mijn voorkeur! Alles komt op zijn tijd🙂

 

Verder maakt het allemaal ook niet uit wat anderen denken. Als jij zelfs als lesbisch of bi wilt identificeren moet je dat gewoon doen!
 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge

Hi, ik denk dat ik je wel begrijp, want ik heb (denk ik) een beetje het zelfde. Ik heb dus een crush op een meisje, en verder heb ik nog nooit een crush gehad op iemand. Ik weet dus niet of ik gay of bi ben, maar eigenlijk denk ik ook dat het niet uit zou moeten maken wie of wat je bent als je maar jezelf bent. 
(ik snap wel dat je duidelijkheid wil, want ik zou het ook graag zeker willen weten)

groetjes katexxx

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik ben ook een meisje van 12 en denk ook dat ik misschien bi of lesbisch ben. Ik ken dat gevoel dus ook. Ik denk veel na over een relatie met een man of vrouw. Ik zou heel graag duidelijkheid willen en hoop dat ik die ook snel krijg.

 

Gr van mij

 

Reageer