Skip to main content

hai. Ik ben Jonah en trans (denk ik) het is erg vermoeiend omdat ik constant om redenen zit te zoeken waarom ik het wel ben. Ook ben ik bi maar dat vindt ik zon groot probleem nog niet, ik heb trouwens nog niks tegen mijn ouders of iemand gezegd van alles wat ik hier schrijf.

het begon allemaal zon 3 jaar geleden, ik kreeg allemaal nare gedachten en werd daar heel depressief van, ik was toen 13 . Een jaar later gaat het iets beter alleen kreeg ik elke dag wel zon leeg gevoel alsof ik  zelfmoord moest plegen en dat allemaal beter zou zijn voor iedereen.  Ik wou mezelf snijden maar heb dat toen gelukkig niet gedaan, toen had ik wel vrienden maar ik voelde me niet prettig  bij ze dus ik had niemand om iets tegen te vertellen. 

Nu ben ik 16 en het word weer erger, net als ik denk dat het niet erger kan worden komt er nog iets bij. Ik denk dus dat ik trans ben, ik ben altijd al een tomboy geweest en haat mijn lichaam, als ik eraan denk of naar kijk dan krijg ik een heel kut gevoel, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik ben ook helaas begonnen met mezelf snijden gelukkig niet vaak of diep, je ziet naar een maandje er niks meer van.  Nu komt er ff iets beschamend ik heb nu al 3x gedroomd dat ik een mannelijk geslacht heb en ik voel me dan heel gelukkig in de droom, ook is het enige waar ik wat bij voel een relatie tussen twee mannen, ik weet niet wat het betekend maarja.

Er is nog veel meer aan de hand alleen heb ik geen zin meer om te schrijven en het is al laat doeiiii

Geen reactie

Reageer