Skip to main content

mijn ouders zijn heel homophobic en transphobic .

• December 5, 2025
  • 0 reacties
  • 71 Bekeken

mikadostokje
Forum|alt.badge.img

haii, ik ben m. ik ben pansexueel en genderfluid, ik ben nu 14, in januari 15. 

op het moment heb ik gewoon geen idee meer wat ik moeg doen eigenlijk met deze situatie, ik zal het uitleggen.

dus, ik heb een bf die 13 jaar is en transmasc is. zijn naam is n en we kennen elkaar al sinds we 7 en 8 zijn. (n was 7, ik was 8.) maar we daten nu al een tijde ;).  ik vond hem al een tijdje leuk, en hij wist van mijn problemen van mijn vorige relatie die heel toxic was. maargoed, we wonen ook maar 9 huizen van elkaar vandaan dus dat is ook fijn. zijn ouders weten dat hij trans is en beginnen hem ook wel wat meer te accepteren daarvoor gelukkig. alleen zijn ouders mogen mij niet, en mijn ouders (en vooral mijn vader) zijn heel homophobic en transphobic. ik heb altijd maar gedaan alsof ik dat ook was, omdat ze anders boos zouden worden, en dat doe ik nu nogsteeds. alleen mijn ouders weten niet dat n trans is, en deadnamen hem nog gewoon, omdat ze het niet weten en als ze erachter zouden komen, zouden ze contact verbieden tussen mij en n. mijn ouders zijn mij ook al aan het suspenden of we daten, maar ik zeg gewoon steeds dat we maar dat we besties zijn (ik kwam toen thuis en had heeeuuuussss niet met hem zitten bekken hoor. echt niet😚🤍)

maargoed, ik weet gewoon niet wat ik moet doen, want ik kan hem gewoon niet kwijtraken, hij is de enige persoon die mij als de beste begrijpt en ook mijn eerste relatie die gewoon stabiel is. 

iemand advies? ik hoor graag wat :)

liefs,

m