Skip to main content

Hey allemaal,

In mijn vorige topics heb je kunnen lezen dat ik misschien transgender ofzo ben en dat m'n ouders erachter zijn. Ze steunen me alleen begrijpen sommige dingen niet helemaal, maar ja, hoort erbij. M'n moeder had al een sport bh voor me besteld (in plaats van binder aangezien die gezondheidsklachten kan opleveren) en nu stellen mijn ouders voor naar iemand te gaan. Diegene is  psycholoog en orthopedagoogte en  dat die me hopelijk verder kan helpen. Ik ken haar al, want ze zit in een soort club met m'n vader en ik ben eerder bij haar geweest in verband met broekplassen.

Ze is heel aardig, maar ik weet niet wat ik wil. Ik vindt het denk ik opzich wel fijn, maar ik vindt het lastig om erover te praten en ik weet ook niet hoe ik erover moet praten. Ik vindt "ik twijfel over mijn gender" zo dom klinken. En ik ben bang dat ik moet huilen als ik daar ben. Zit ik ook niet bepaald op te wachten. M'n ouders hadden wel gezegd dat ze zwijgplicht heeft dus dat is wel chill.

Maar ik weet echt niet wat ik wil... ik maak mezelf helemaal in de war (niet de eerste keer trouwens) en ik weet het gewoon niet.

Heeft iemand tips ofzo????

@Ikke13   aahw wat lief en schattig die reactie ook haha. En wat fijn dat het goed ging en je moeder het ook ging begrijpen. Dus nu heb je er een goed gevoel over ? Super als dat zo is :)

Grtz liefs Julian X

Ja zeker heb ik er een goed gevoel over!

Fijn dat het goed is gegaan en leuke reactie van je broertje ik moest wel lachen hoor

Haha ik moest ook lachen

@Ikke13   aahw wat lief en schattig die reactie ook haha. En wat fijn dat het goed ging en je moeder het ook ging begrijpen. Dus nu heb je er een goed gevoel over ? Super als dat zo is :)

Grtz liefs Julian X

Ja zeker heb ik er een goed gevoel over!

Fijn dat het goed is gegaan en leuke reactie van je broertje ik moest wel lachen hoor

Haha ik moest ook lachen

Snap ik

Reageer