Vraag

Mijn ouders vertellen dat ik pan ben

  • 21 April 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben dus panseksueel, en dit weet ik nu voor 8 maanden. Ik heb ook al sinds 6 maanden een vriendinnetje (ik ben een meisje). Ik weet al dat mijn ouders queer supporten, dus dat is fijn. Maar toen ik ong 4 maanden geleden een poging deed om uit de kast te komen zeiden ze dat ik dit op deze leeftijd nog niet kon weten. Toen ik die poging deed was het meer een vraag dan echt iets duidelijks, dus daarom wil ik het nog eens doen en het nu duidelijk zeggen. Alleen lijkt dit me heel eng. Iemand tips?


2 reacties

Reputatie 4
Badge

Heyy @Cl0ud 

Ik heb hier even over moeten nadenken het is goed dat je ouders lhbtq+ supporten maar het leeftijd dingetje is irritand probeer een brief te schrijven met info onderzoeken en bewijs dat het ok is om het te weten dat je lhbtq+ bent op die leeftijd ik weet niet of je toegestaan bent om verkering te hebben maar probeer je vriendinnetje aan hun voor te stellen als je vriendin misschien zullen ze dan zien dat je het echt meent je kunt ook vragen waarom ze dat vinden het kan inderdaad erg en zijn ik ben nog niet uit de kast bij mijn ouders waarvan ik weet dat de ene support de andere weet ik niet het is eng maar probeer een ander persoon mee te nemen ze zullen waarschijnlijk niet raar doen als er iemand bij is en het kan ook helpen met laten zien dat je het meent sorry dat dit all over the place is ik probeer te helpen ik stuur een hoop liefde en geluk naar je toe 

Groetjes kath

Reputatie 3
Badge

Hey!! Ik heb precies hetzelfde probleem, maar mijn ouders maken er soms grappen over (queer) dus ik vind het zelf ook heel moeilijk.. Miss een berichtje schrijven op papier met uitleg enzovoort? Ik ben ook al ongeveer 8 maanden erachter dus we hebben veel gemeen, ik wens je heel veel succes en hartjes toe ♥️ liefs xx 

Reageer