Vraag

mijn lichaam

  • 3 February 2021
  • 8 reacties
  • 289 Bekeken

Badge

hoihoii! ik ben een beetje aan het lezen op het forum maar ik zit met een vraag… zouden de meiden misschien kunnen reageren op deze vragen(ik ben er zelf soms een beetje onzeker over en zou graag willen weten hoe andere meiden in elkaar zitten)  

 

1.leeftijd: 

2.lengte:

3.hoe zwaar:

4.maat (qua kleding):

5.cupmaat:

6.welke leeftijd begon je met vingeren?:

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan):

 

leeftijd:12

lengte:163cm

hoe zwaar:k denk 48kilo ofz

maat (qua kleding): S (met truien en hoodies meestal M)

cupmaat:B60

welke leeftijd begon je met vingeren?:11 jaar

7ja , maar ben er best onzeker over,… ik vind het niet mooi maar kan dr niks aan doen


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hoihoii! ik ben een beetje aan het lezen op het forum maar ik zit met een vraag… zouden de meiden misschien kunnen reageren op deze vragen(ik ben er zelf soms een beetje onzeker over en zou graag willen weten hoe andere meiden in elkaar zitten)  

 

1.leeftijd: 13

2.lengte:1.70

3.hoe zwaar:70kg

4.maat (qua kleding): shirts klein of middel hoodies ik hou  van oversized dus ik neem meestal L of M

Ik heb een best wel klein bovenlijf maar thick thighs, en een hourglass figuur  drm heb ik kleine shirtjesmaar grote broeken 40-42

5.cupmaat:C85

6.welke leeftijd begon je met vingeren?: 12

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan): nee🙂

Niet onzeker zijn je bent nog maar een kind je lichaam gaat nog door veranderingen 

Iedereen is anders en uniek, en je hoeft echt niet op kim kardashian te lijken om aantrekkelijk te zijn🙂

Nog een fijne dag verder❤

 

 

 

Hi!

Ik ben soms ook wel onzeker over mijn lichaam hoor!

Ik ben bijna 17, 1.81 lang, 78 kg en draag daardoor maat XL.

Ik heb geen hip dips ;)

Reputatie 2
Badge +3

hoihoii! ik ben een beetje aan het lezen op het forum maar ik zit met een vraag… zouden de meiden misschien kunnen reageren op deze vragen(ik ben er zelf soms een beetje onzeker over en zou graag willen weten hoe andere meiden in elkaar zitten)  

heyy, ja natuurlijk en je hoeft helemaal niet onzeker te zijn. Je bent goed en mooi zoals je bent en als anderen het niet zijn zijn ze gewoon gek en het niet waard!!

1.leeftijd: 17

2.lengte: 1,64

3.hoe zwaar: 56 kilo

4.maat (qua kleding): broeken maat 38 of maat m en moet croptops en shirts maat s.

5.cupmaat: C70

6.welke leeftijd begon je met vingeren?: geheim

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan): ja

 

Groetjes secretgirl2003 

op mijn pagina dtaan ook vragenlijsten :)

 

Onnodige quotes verwijderd 

 

1.leeftijd:  17

2.lengte: 1.80

3.hoe zwaar: 80 kilo

4.maat (qua kleding): L voor broeken, M voor topjes 

5.cupmaat: 80C

6.welke leeftijd begon je met vingeren?: erg vroeg, 6/7 jaar

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan): niet echt

 

leeftijd:12

lengte:163cm

hoe zwaar:k denk 48kilo ofz

maat (qua kleding): S (met truien en hoodies meestal M)

cupmaat:B60

welke leeftijd begon je met vingeren?:11 jaar

7ja , maar ben er best onzeker over,… ik vind het niet mooi maar kan dr niks aan doen

 

hoihoii! ik ben een beetje aan het lezen op het forum maar ik zit met een vraag… zouden de meiden misschien kunnen reageren op deze vragen(ik ben er zelf soms een beetje onzeker over en zou graag willen weten hoe andere meiden in elkaar zitten)  

 

1.leeftijd:  13

2.lengte:  1.70

3.hoe zwaar:  61 kilo (ben sporter op hoog niveau)

4.maat (qua kleding): M

5.cupmaat: B70

6.welke leeftijd begon je met vingeren?: 12 

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan):   nee perfect vind ik

 

leeftijd:12

lengte:163cm

hoe zwaar:k denk 48kilo ofz

maat (qua kleding): S (met truien en hoodies meestal M)

cupmaat:B60

welke leeftijd begon je met vingeren?:11 jaar

7ja , maar ben er best onzeker over,… ik vind het niet mooi maar kan dr niks aan doen

 

1.leeftijd:  15

2.lengte:167

3.hoe zwaar:53

4.maat (qua kleding):s

5.cupmaat:75b

6.welke leeftijd begon je met vingeren?:11

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan): yes denk t

Reputatie 2
Badge +1

1.leeftijd:  13

2.lengte: 155

3.hoe zwaar: 35 kg (i know ik kom gewoon niet aan)

4.maat (qua kleding): xs soms xxs en soms s

5.cupmaat: 75A 

6.welke leeftijd begon je met vingeren?:  13

7hebben jullie ook hip-dips (dat zijn zegmaar een soort ja hoe leg je t uit.. haha dat je heupen een beetje naar binnen gaan): ja, maar je ziet ze niet van de voorkant, dus het lijkt alsof ik gewoon heupen heb haha 

leeftijd: 15

lengte: 165 cm

hoe zwaar: 56 kg

maat: meestal s, soms xs

cupmaat: c nogwat haha

welke leeftijd begonnen met vingeren: 15

Reageer