mijn geaardheid

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dag

Ik had het laatst een film gezien genaamd Love Simon. Na dat ik deze film heb gezien begon ik steeds meer en meer over mijn geaardheid te denken en twijfelen. Is er iemand die met mij daar mee wilt helpen en praten, chatten? Liefst iemand die het zelfde of iets soortgelijks heeft meegemaakt of hier nu ook in zit. Of wie denkt mij te kunnen helpen 

Groetjes Bleu


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Bleu, 
Ten eerste wil ik zeggen dat het heel normaal is dat je begint te twijfelen! Ik twijfel zelf ook over zoiets, en ik snap wat je voelt! Heb je iemand om mee te praten? Je ouders, een familielid, een goede vriend? Praten lucht namelijk heel erg op! Ik raad je ook aan om eens op de website iedereenisanders.nl te kijken, daar staat alles goed uitgelegt! 

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb! 
Groetjes van mij!

Badge

Yo Bleu,

Uit je naam kon ik al opmaken dat je Love, Simon had gezien. Slim bedacht! Om verder op je vraag in te gaan… dat is echt doodnormaal! Elk kind komt krijgt op een bepaald punt in hun leven twijfels of wie zij zijn, wat ze zijn, wat ze willen en hoe ze iets willen. 
Als het gaat om homoseksualiteit, of andere seksuele oriëntaties zou ik je zeker aanraden om op Jong&Out te kijken. Dit is een jongeren site voor LGBTQ+'ers t/m 18 jaar. Hier zal je veel ervaren jongeren leren kennen met vergelijkbare gevoelens. Waar je mee kunt praten en waar je je gedachten kwijt kan. Ik ben hier zelf ook erg actief op.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!

Groetjes,
HomoHelper123

Reageer