Skip to main content
Vraag

mijn crush mijn gay verhaal laten lezen?

  • 25 April 2020
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Hoi hoi,

 

Ben ik weer! Ik heb een vraagje... ik schrijf een boek/verhaaltje en die is bijna af. Het gaat dus over 2 jongens die een gay couple worden en ik wil het boek graag aan mijn crush laten lezen. Het probleem is alleen dat hij niet weet dat ik op hem verliefd ben en ik wil nog niet uit de kast komen want mijn gevoelens spelen een spelletje met me de laatste tijd waardoor ik ben gaan twijfelen aan mijn geaardheid. (Opnieuw) Wat moet ik doen? Moet ik hem het verhaal laten lezen?

Hey MightyAnoniem

 

In mijn ogen zou het geen kwaad kunnen om dit verhaal te laten lezen door je crush. Ook als je nog niet zeker bent over je gevoelens, kan het geen kwaad om elkaar wat beter te leren kennen. Door hem jouw zelfgeschreven verhaal te laten lezen, deel je tenslotte een stukje van jezelf. 

 

Ken je deze jongen al een beetje? Eventueel zouden jullie elkaar eerst beter kunnen leren kennen als vriend. Dat biedt je alvast wat tijd om na te gaan wat jouw gevoelens voor hem betekenen. 

 

Gr. Kenshin


We zijn al een tijdje goede vrienden. Het zal waarschijnlijk niks worden want hij heeft me gefriendzoned en de kans dat hij op jongens valt is klein. Ik kan er voorzichtig over beginnen tegen hem dat ik een verhaal schrijf? Ik ga het proberen!


Als ik die vriend was zou ik er wel wat bij denken. Het ligt er wel een beetje dik bovenop. 

 


Voorzichtig over het verhaal beginnen kan altijd :slight_smile:

 

Gr. Kenshin


Reageer