Skip to main content

Mijn beste vriendin zegt soms als grapje dat lesbie ben, dan zegt ze namelijk zo van "Doe is niet zo gay joh" en ik weet dat zij het echt goed bedoelt en er niks mee bedoelt. Alleen ging ik er daardoor wel over na denken of ik nou zegmaar gay ben of niet. Ik ben een meisje trouwens en zit in de eerste. 

Op mijn school is het namelijk zo dat heel veel leerlingen al helemaal weten wat ze zijn zegmaar, en je hebt dan ook helemaal zo een groepje met alle LHBTI mensen enzo. (waar ik trouwens niks tegen heb hoor) Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wie ik leuk vind enzo. Ik heb zegmaar ook geen zin om daar helemaal bij te horen. 

Ik heb dus eigenlijk ook niet echt iemand die ik echt leuk vind. Wat soms ook niet iedereen snapt denk ik. 

Die beste vriendin is trouwens hetero en helemaal bezig met jongens enzo. 

Mijn andere bestie is wel al uit de kast zij is PAN (dat is zegmaar gwn bi maar dan net anders) en zij verteld dan altijd heel leuk over dat ze een crush heeft op een meisje. (wat ik echt zo leuk vind voor haar)

Dit is waarschijnlijk echt een super warrig verhaal, maar wilde ik vooral gewoon even mijn verhaal kwijt. En waarschijnlijk snapt niemand hier wat van, maar misschien zijn er andere mensen die ook zoiets hebben? Ik weet het niet. 

Groetjes van mij hi

Geen reactie

Reageer