Skip to main content
Vraag

Mijn benaming

  • 1 July 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Haiii, ik ben dus een meisje (biologisch gezien) maar ik voel me fijner in jongenskleding en een korts kapsel en 'โ€™jongens'โ€™ sporten ik wil gewoon een meisje blijven maar ben dus meer een jongen ofzo. Hoe heet dit want ik zie online veel dingen (demiboy,demigirl, trans, enz) ik weet niet wat alles betekend maar kan iemand mij vertellen wat jullie denken dat ik ben en dan ook een kleine uitleg over het woord. Heb je nog vragen stel ze gewoon! groetjes

4 reacties

Reputatie 3
Badge

dit is omdat ik het aan mijn vriendinnen wil vertellen en mesnen om mij heen alleen ik heb er een benaming voor nodig dat is makkelijker ook heb ik NOG geen kort haar enz

Reputatie 7
Badge +8

Heyy!ย 
Demigirl is dat je voor de grootste deel een meisje voelt maar ook een deel jongen. Volgens mij is Tomboy over het algemeen hetzelfde als Demigirl! Demiboy is dat je voor de grootste deel een jongen voelt maar wel een deel meisje. Transgender is dat je zeg maar geboren bent in de verkeerde lichaam! Bv wanneer je een transjongen bent dan ben je lichamelijk eenย meisje (dus je krijgt ook de hormonen van een vrouw) maar je bent en je voelt je een jongen. Dus eigen ben je een jongen maar dan in de lichaam van een vrouw. Verder heb je ook bigender! Dan ben je voor de helft een jongen en voor de helft een meisje (niet letterlijk haha! maar zo voel je je). Je hebt ook genderfluid: Mensen met de seksualiteit genderfluid voelen zich op verschillende momenten anders. Misschien deze week wat vrouwelijker of volgende dag juist wat mannelijker. Daarnaast heb je ook agender en dat is iemand zonder genderidentiteit! Als laatste heb je ook de seksualiteit non-binair en dat is dat je je zowel geen vrouw/meisje als geen man/jongen voelt:)

Waarschijnlijk kan er wat foutjes erin zitten en feel free om het te verbeteren! Ik ben ook maar een kindje van 13 hahaxP! En ik eet je heus niet op hoor ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‰. Maar lieve @FourceBuurtpoltielover, neem lekker je tijd met uitzoeken wat je gender precies is! Doe wat je fijn voelt en draag wat je wilt dragenxd!


Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 2
Badge

Je kan ook bigender zijn net als ik !

lichamelijk wil je meisje blijven maar uiterlijk wil je meer jongen zijn ( kleding, haar ), en heeft geen behoefte aan een lichamelijk transitie.

ben zelf wel begonnen met hormonen om dat ik zelf de behoefte heb dat ik lichamelijke kenmerken wil van beide geslachten ik wil een pure hermafrodiet worden.

Reputatie 7
Badge +8

Je hebt ook genderfluid: Mensen met de seksualiteit genderfluid voelen zich op verschillende momenten anders.ย 

Hey hey ben ik weer haha, ik bedoelde hier de gender genderfluid! ๐Ÿ™ˆ

Liefs xxx Banaantje!

Reageer